www.maloumeeuwes.nl

Misschien hadden jullie het al opgemerkt, maar mijn ‘oude’ blog stond op privé. Dit had ik gedaan, omdat ik mijn blog wilde verhuizen naar een echte site, namelijk http://www.maloumeeuwes.nl. Eerst stuurde hij al mijn bezoekers door, maar ik was het zat. Ik wilde dat maloumeeuwes.nl in de adresbalk zou blijven staan.

Het kostte pijn en moeite, en het is nog steeds niet opgelost. De site werkt niet, en ik kan ook niet meer inloggen. Verkeerde keuze? Ik weet het niet.. Maar mijn hosting is als het goed is bezig om het probleem op te lossen. Ik snap er namelijk helemaal niets van. Het is dus een beetje een zooitje, maar hopelijk wordt het snel opgelost!

Heb je er nou wel heel veel verstand van, en kun jij mij ook helpen? Dan hoor ik het graag!

X Malou

Geef een reactie

