Beauty: SPF30 Glowing body oil – review

Naamloos-4

Ik lag heerlijk op het Spaanse strand te zonnen. En terwijl ik mijn boek aan het lezen was, kwamen er drie drukkwekkende Franse dames naast mij liggen. Ontzettend mooi bruin en leuk gekleed. Handjes werden uitgespreid op het zand, tijdschriften werden uit de tassen gehaald en het relaxen kon gaan beginnen. Ik probeerde mij weer te concentreren op mijn boek. Toen er een heerlijke geur bij de dames vandaan kwam, en ik hoorde dat ze het aan het sprayen was.. Keek ik even weer opzij. Één van de dames had een verpakking van Sephora in haar handen en sprayde haar lichaam in met een flacon. Haar huid straalde, en het rook heerlijk. Al gauw had ik de verpakking gezien en ’s avonds zocht ik ernaar op internet.

Ik kon er niet veel over vinden, en hij was ook niet verkrijgbaar in de Franse of Amerikaanse webshop van Sephora. Toen we een dagje in Barcelona waren, en ik de Sephora indook, keek ik al snel bij de zonnebescherming. Ik zag het staan voor ongeveer €15,00 en nam hem mee. Ik kon het altijd proberen!

Ik was altijd een beetje huivering voor SPF 30 olies. Ik gebruik nooit olie, omdat mijn dunne en lichte huidje dat in de zon niet kan verdragen. Ik smeer altijd met SPF 30, en had de combinatie van een hoge factor en een olie nog nooit geprobeerd. Het was al het einde van de vakantie, en ik was best wel een beetje bruin en bedacht me dat ik het wel kon proberen. Beviel het niet, dan gooide ik hem lekker weg.

Maar wat had ik graag gewild dat ik dit product eerder had gehad. Ik heb het nog zo’n drie dagen kunnen gebruiken en het is heerlijk spul. Ik ben niet verbrand met de olie en juist wat bruiner geworden. Mijn lichaam zag er mooier uit door de olie en beschermde mijn huid dus goed. Terwijl ik anders een witte crème gebruik met SPF 30, zie je toch altijd een witte waas. Vooral als je de zee ingaat en onder water kijkt, zie ik altijd twee witte benen. En die zijn nog witter omdat je de zonnebrand ineens ziet zitten. Ik vind dat altijd zo lelijk, maar met deze olie is dat voorbij. Ook ruikt hij nog eens heerlijk. Ja, een perfect zonneproduct.

Naamloos-5

Het is een grote fles, en het product is makkelijk doseerbaar door de spray.

Ben je ook de hele zomer op zoek geweest naar een goed beschermend product dat geen witte waas achterlaat? Probeer dan eens een olie als deze van Sephora. Ik kan het je echt aanraden. Helaas kun je deze op dit moment niet online bestellen, maar natuurlijk wel in het buitenland bij Sephora kopen.

Naamloos-6

Sephora SPF 30 Glowing body oil – €15,00

X Malou

Geef een reactie

