Beauty: NARS deep throat – review

nars-1

Sephora. Ik hou van die winkel, en vind het dan ook nog steeds jammer dat Sephora weg is uit Nederland. Niet dat het een winkel was waar ik iedere week wat kocht. Maar als ik in de stad was, liep ik er wel altijd even binnen. In Haarlem zat geen grote Sephora, maar groot genoeg om wel de mooie merken te verkopen. Toen het bewolkt was in Spanje, greep ik dan ook de kans om aan Dennis voor te stellen om naar Barcelona te gaan. Via Twitter hoorde ik al dat daar een hele grote Sephora zou zitten en ik kon niet wachten!

Het probleem is altijd als ik dan in de Sephora loop; wat wilde ik ook alweer hebben? Geen wifi bij de hand. Dus ook niet even een paar reviews opzoeken.. Eigenlijk moet ik gewoon altijd een verlanglijstje bij de hand hebben. Nou voor de volgende keer dan maar. Ik ging opzoek naar het NARSissist palette, maar helaas.. niet te vinden. Bij NARS bleef ik wel het langste hangen, een nieuwe blush. Had ik die nodig? Nee, maar ze zijn wel heel fijn. Al gauw had ik Deep Throat in mijn handen, en liep ik snel naar de kassa.

nars-2

NARS verpakt de producten in mooie strakke mat zwarte verpakkingen. Ze worden gegarandeerd heel vies als je ze in een make-uptas met andere make-up (bijvoorbeeld een huidskleurige losse poeder, waar altijd wel wat uitvalt) bewaart. Maar in mijn opgeruimde kastje met andere blushes blijft hij prachtig. Oh, en natuurlijk ook als je hem in de oorspronkelijke verpakking bewaart. Wanneer je het doosje opendoet, wordt de poeder beschermd door een stukje plastic.

nars-3

Deep Throat is een mooie roze kleur zonder glitters, chunks en andere gekkigheden. Een prachtige kleur, en een musthave in jouw stash. Een kleur voor iedere dag, die een mooie gezonde blos op jouw wangen aanbrengt.

nars-4

nars-5

De blush is zeer gepigmenteerd, en je moet dus ook uitkijken met opbrengen. De blush geeft veel poeder af, en binnen no-time heb je roze wangen. Gebruik dus een stippling brush, of tik je blushkwast goed af voor een prachtig resultaat.

Naamloos-68

Beetje gekleurd hoofd door de vakantie, dus de kleur komt niet helemaal goed uit. 

nars-6

Welkom Deep Throat, heeft mijn blush Orgasm eindelijk een vriendinnetje!

Orgasm kocht ik samen met een vriendin in Parijs, toen wij daar moesten overstappen. NARS producten zijn niet goedkoop, maar wel hun geld waard. En ik heb een leuk aandenken. Een uit Parijs, en nu een uit Barcelona.

De blushes zijn €32,50 per stuk en verkrijgbaar bij Sephora in het buitenland. Helaas verzend de webshop van Sephora.com geen NARS producten naar Nederland. HQ Hair doet dat wel, en ook Sephora.fr verzendt NARS naar Nederland en natuurlijk Narscosmetics.eu. De zoektocht naar het palette gaat nog steeds door, maar voor nu ben ik ontzettend blij met deze blush.

Hebben jullie ook NARS make-upproducten? En misschien nog wel aanraders? Ik vind het jammer dat ik de lipsticks niet nog even beter heb bekeken, of dat ik van tevoren wist welke kleur mooi was. Want achteraf had ik nog wel een lipstick gewild. Ach, heb ik in ieder geval nog iets te wensen.

X Malou

Een gedachte over “Beauty: NARS deep throat – review

Geef een reactie

