Oufit of the day: stressed, but well dressed

IMG_5474kopie

Stressed, but well dressed. Dat is wat op mijn clutch staat, maar wat niet helemaal op mij slaat. Ik ben bijna nooit gestrest over mijn kleding en weet meestal heel goed wat ik wel en niet aan wil. Deze avond ging ik met Dennis tapas eten in Haarlem bij El Pincho. Ik beloofde hem mijn nieuwe pumps aan te doen.. Dus dat was wel een fotootje waard!

Omdat het helaas regende, maakten we de foto’s op de galerij.. Toch iets minder leuk! Er is daar zoveel kleur en gedoe, dat daardoor mijn outfit helemaal niet goed tot zijn recht komt. Dit wordt denk ik wel de laatste outfitpost met deze bril van Fendi, ik heb namelijk een nieuwe gekocht! Super blij, en ik kan hem dinsdag ophalen.

Verder draag ik dus zwarte pumps van Michael Kors. Ze lopen goed en super stevig, ondanks dat de hak best wel heel erg dun is. Een avond erop uitgaan zal ik nog niet zo snel doen, maar een combinatie van zitten en lopen gaat tot nu toe helemaal prima. Zwarte tricot rok van H&M, ik ben op dit moment echt verslaafd aan deze rok. Ik doe hem aan, hij verdwijnt in de wasmand, ik was hem en trek hem weer aan. Hij staat elegant, sexy en je kunt hem werkelijk waar met alles combineren! Cropped top van H&M, zwart jasje van Zara en de clutch is ook van Zara. Lekker basic, lekker zwart!

Naamloos-1

IMG_5475kopie

IMG_5476kopie

X Malou

 

 

Een gedachte over “Oufit of the day: stressed, but well dressed

Geef een reactie

