Leuke dingen: debat & barbecue met Logopediewetenschap

IMG_5202kopie

Afgelopen vrijdag was de laatste schooldag, nu heb ik echt officieel vakantie. HBO logopedie was al klaar, alleen liep de master in van UMC Utrecht nog even wat langer door. Tsjah, we gaan ook maar één keer in de week (vrijdag) naar school.. We eindigden het jaar met een debat. We hadden al verschillende debatlessen gehad, en aangezien ik op mijn andere opleiding (Taal & Communicatiewetenschappen) ook al had gedebatteerd, wilde ik nu weer!

Ik zat in het voorstanders team van de stelling: ‘De logopedie gaat ten onder als er niet meer wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan’. Ik was blij dat wij voorstanders waren, want we doen niet voor niets de research master Logopediewetenschap. Dat houdt toch wel in dat iedereen zich wil inzetten voor de wetenschap. Het was een leuk debat, en uiteindelijk had ons team ook gewonnen.

IMG_5215kopie

IMG_5223kopie

Vervolgens sloten wij het ‘schooljaar’ (ik noem het nog altijd school, haha) af in de tuin van Inge. Zij woont in Utrecht en heeft een hele grote gemeenschappelijke tuin met haar buren. De mensen uit Utrecht hadden heerlijke salades gemaakt, en boodschappen gedaan. Top gedaan meiden! Het was heerlijk, en we hebben een hele gezellige avond gehad.

We moeten met z’n allen nog één jaar studeren. We hebben de pre-master overleefd, het eerste jaar master en nu het einde. Veel van ons gaan een onderzoeksstage doen, en ik met een paar andere meiden gaan het vak ‘Leren doceren’ volgen. We zijn heel benieuwd! Daarna begint het opstarten van ons afstudeeronderzoek al, en dan gaat het schrijven van de scriptie beginnen. Super spannend, maar ook dat komt wel weer goed. Dan kunnen we ons daarna Master of Science noemen, hoe cool is dat!

Voor nu een kleine sfeerimpressie van de avond, want het was echt heel erg gezellig.

IMG_5336kopie
Proooooost!

IMG_5342kopie

 Vrouwen en een barbecue aansteken..

IMG_5361kopie

IMG_5363kopie

Grote lol met Aimee!

IMG_5365kopie

IMG_5377kopie

IMG_5396kopie

IMG_5394kopie

En heel veel lol met Margriet!

IMG_5405kopie

IMG_5424kopie

IMG_5437kopie

Onze groep!

X Malou

Een gedachte over “Leuke dingen: debat & barbecue met Logopediewetenschap

  1. Wat grappig, ik zie een oud studiegenootje van Logopedie (ik studeerde in Groningen af) op je foto’s; Anne! Heb nog samen met haar een onderzoeksproject gedaan.
    Knap hoor dat je twee studies met elkaar combineert!

Geef een reactie

