Outfit of the day: evening at the beach

IMG_5164kopie

Toen ik donderdagmiddag van Dennis een belletje kreeg of ik mee ging op het strand dineren met zijn ouders, gooide dat even mijn schema helemaal om. Ik had met mijn vader afgesproken naar de opticien te gaan voor een nieuwe bril. Ik een nieuwe bril voor gewoon, en mijn vader een nieuwe zonnebril. Maarja, eten op het strand is ook leuk en zijn ouders gingen bijna op vakantie.. Dilemma! Vader gebeld, nieuwe datum afgesproken en vervolgens kon ik mij klaarmaken voor een avondje strand.

Ik had de hele dag opgepast op de lieve baby, en zag eruit als een moeke (haha). Toen ik thuis kwam ging ik in de weer met mijn nieuwe zelfbruiner van Lancaster, geweldig spul. Ik wilde graag mijn korte broekje aan, maar aangezien ik nogal witte benen heb.. Kunnen ze wel wat kleur gebruiken. Ik pakte te rest van de outfit bij elkaar en zocht mijn strandhoed op. Ik vond het een hele leuke outfit geworden en snel griste ik mijn Canon mee naar het strand. Dennis mocht er weer aan geloven, tussen alle mensen en toeristen outfitfoto’s maken!

Ik draag mijn nieuwe All Stars, blousje van Zara, broekje van Zara (die hangt momenteel in de nieuwe collectie), tasje van Zara en mijn blazer is ook van Zara. Zonnebril van Fendi en mijn hoed komt uit Spanje. Wat vinden jullie ervan?

Collage

IMG_5175kopie

IMG_5177kopie

X Malou

Geef een reactie

