Outfit of the day: new shoes

IMG_5124kopie

  Bij nieuwe schoenen en een nieuwe jurk hoort natuurlijk een nieuwe outfit of the day. Ik had Dennis weer opgetrommeld. En ondanks dat hij echt niet voor lul wilde staan (foto’s van je vriendin op de galerij maken is natuurlijk heel erg akward), heeft hij het toch gedaan! Ik ben blij. Ik zag de jurk volgens mij bij Shirley voorbijkomen, en vond hem toen al ontzettend leuk. Ik was hem vervolgens alweer vergeten, totdat we afgelopen zondag op de braderie in de Cronje in Haarlem liepen. Ik ga nooit de Vero Moda binnen, maar toch wilde ik er even kijken. Mijn oog viel op de jurk van ONLY en binnen een aantal seconden zat hij al in mijn tasje. Hij is heerlijk, en ik woon er nu al bijna in.

Toen ik deze jurk had bemachtigd, wist ik natuurlijk zeker dat er witte All Stars onder moesten en die heb ik dus ook aangeschaft zoals jullie weten. De tas is van UGG, alweer van een aantal seizoenen geleden. Het spijkerjack is van een onbekend merk wat ik ook al jaren heb, en eigenlijk wel aan vervanging toe is. Binnenkort maar eens opzoek naar een ander. Ik wil er één die mooi getailleerd is, en nu zie je veel oversized spijkerjacks; niet mijn ding. De ketting is van Zara en kan je momenteel in de sale shoppen. Voor de verandering heb ik mijn haar eens niet geföhnd en heb ik er krulmouse van Gliss Kur ingedaan. Leuk voor een keer, maar dit wordt niet mijn dagelijkse look. Het is overigens wel lekker makkelijk.

jurk1

IMG_5132kopie

IMG_5135kopie

  En veel dank voor mijn fotograaf:

IMG_5105kopie

Tot de volgende outfit!

X Malou

Geef een reactie

