New in: All Stars

IMG_5067kopie

Echt heel erg origineel ben ik niet. Kijk op straat en je vindt sowieso wel iemand met All Stars aan, en helemaal met de witte. Ooit had ik al eens witte All Stars in mijn kast staan, ben ermee gaan schilderen en mijn zool had ik eruit gesloopt, omdat ik destijds steunzolen had. Deze waren dus helemaal gaar en zijn ooit eens in de prullenbak beland. Ik had al halfhoge blauwe, maar die zijn toch iets minder leuk te combineren. Kijk mee naar mijn nieuwe aankoop!

In februari kwamen ze binnen bij ons in de winkel, Shuz. Iedereen was blij en onder de indruk, maar mij deed het niets. Ik vond het niet vernieuwend en heel Nederland liep erop. Ik had er brede kakkies in en vond het niet vrouwelijk. De rest van het personeel sloeg de schoenen in alsof het de geweldigste aankoop van de eeuw was, ik snapte er niets van. Die dingen heeft iedereen, zijn echt niet meer in. Waarom gaan we daar nu ineens mee lopen?

Nou, ik kom er op terug. Ik draag dit voorjaar en de komende zomer veel jurken en rokken van tricot en daar staan ze ge-wel-dig onder. Kort broekje? Daar kunnen ook All Stars onder! Echt, ik kreeg spijt. Snel keek ik in het systeem of ze nog ergens te bestellen waren, want maat 37 was in ons filiaal niet meer te bekennen. Ik heb alle 14 de filialen afgebeld, maar helaas.. niets nada noppes. Overal uitverkocht. Jammer voor mij, maar ach.. ik had wel genoeg schoenen.

Totdat ik afgelopen zondag met Dennis de stad in dook en weer een leuke maxi-jurk en rok kocht. Die witte All Stars zouden er geweldig onder staan. Maar ik had ze niet. Ik keek in andere schoenenwinkels (dat doe ik niet vaak) en zag ze overal voor €70 staan. Bah, veel geld voor canvas sneakers. Ik zocht op internet, maar tevergeefs.. Overal waren ze die prijs en maat 37 was schaars. Ik sliep er een nachtje over..

Maar maandagochtend was ik er al uit, eigenlijk al toen we terug kwamen van het winkelen, ik moest die All Stars bemachtigen. Dan maar voor de volle pond en zonder personeelskorting. Ik keerde terug naar de stad en kocht ze bij Brossois. Een wonder, want ik heb al drie jaar nergens anders schoenen gekocht dan in de winkel waar ik werk (hoewel.. volgens mij heb ik mijn blauwe All Stars ook ergens anders gekocht in de tijd dat ik bij Shuz werkte). Ik ben blij! En heb ze al iedere dag aangehad. Ze staan perfect en ik heb een goede keuze gemaakt. Binnenkort zullen jullie zeker een outfitfoto voorbij zien komen, want ik heb ook een nieuwe jurk waar ze heel leuk onder staan!

IMG_5067kopie

IMG_5072kopie

IMG_5074kopie

 Mijn kast wordt al een beetje te klein voor mijn hoeveelheid schoenen, dan maar bovenop de skechers. Ben trouwens benieuwd hoe lang ze mooi wit blijven, maar een beetje vies mag ook wel. 

X Malou

Geef een reactie

