Interieurinspiratie: posters & quotes

posters1

Nu we een jaar in ons appartement wonen, ga je toch meer om je heen kijken. Hoe kan ik ons huis nog gezelliger en meer ‘eigen’ maken? Toen we er net gingen wonen, wilden we alle basic dingen in huis hebben. Meubels hebben we dan ook niet meer nodig en ook geen ruimte voor. Ik zou wel nog wat andere accessoires willen en misschien leuke dingen voor aan de wand.  Al lang was ik opzoek naar de perfecte posters voor in huis, en vorige week ging ik goed op het internet speuren. Ja, posters dat wil ik. In de huiskamer niet. Maar misschien is het wel heel leuk voor in de slaapkamer. Eigenlijk vind ik het ook heel leuk voor in de gang, maar daar hangt al een spiegel. Ach, die kunnen we ook ergens anders hangen? En dan daar de posters. Haha, ik zal het eens aan Dennis voorleggen. Even zien wat hij ervan vindt.

posters2

 

 

posters3

 

posters4

 

posters5

Wat vinden jullie? Houden jullie ook van deze stijl?

X Malou

bron foto’s: IPPYS

Een gedachte over “Interieurinspiratie: posters & quotes

  1. Ja dat is echt leuk!
    Zo’n zinnetje kan al zoveel doen/betekenen in je huis!
    Hihi en het staat ook leuk.

    Je hebt een leuke blog!
    Leuk om te lezen :-).

    Groetjes,
    Lianda

Geef een reactie

