New in: Michael Kors Yasmin pumps

IMG_4995kopie

Zwarte pumps, tot gisteren had ik deze nog niet in mijn schoenencollectie. Ik kies meestal schoenen uit die niet standaard zijn. Waar niet de hele wereld mee loopt, want als je dan toch veel keuze hebt, en je alles kunt passen, dan kies ik meestal iets speciaals. Dat is misschien ook wel de reden dat ik nog niet een paar zwarte pumps in de kast had staan.

Zwarte pumps heb je nodig. Ik heb menig keer mis gegrepen in mijn kast omdat ik ze niet had. Ik vond het zonde om mijn geld eraan uit te geven, omdat ik nu al weet dat ik ze niet vaak ga dragen. Voor ons weekje op het cruiseschip wilde ik wel een paar zwarte pumps. Ik heb alleen blauwe, en die zijn soms toch moeilijker te combineren.

Als een langere tijd stonden er een paar voor mij apart, en afgelopen zaterdag besloot ik ze niet mee te nemen. Ze leken te veel op mijn blauwe pumps en ik voelde me er niet happy mee. Ik zette ze terug in het magazijn en mijn oog viel op Michael Kors doosjes van de nieuwe collectie. De schoenen zijn in het magazijn gesorteerd op soort, dus het moesten pumps zijn. Mijn hart maakte een sprongetje toen ik deze in de doos zag liggen. Ik paste ze, en werd verliefd. Ze zijn hoog, naar wel stabiel en ik voel mij uber sexy als ik ze draag. Binnenkort zie je vast en zeker een outfit verschijnen!

Bij ons in de winkel zijn ze nog niet te koop of te bestellen, binnenkort zullen ze wel op de webshop verschijnen. De pumps heten ‘Yasmin’ en als je ze googlet, kun je ze wel vinden! Ik heb een maat groter genomen als normaal, want anders was de voorvoet te nauw. Ze zullen worden verkocht voor €149,95.

IMG_4993kopie

IMG_4997kopie

IMG_5002kopie

IMG_5003kopie

 

X Malou

4 gedachtes over “New in: Michael Kors Yasmin pumps

Geef een reactie

