Beauty: MAC x Pedro Lourenco – blush

IMG_0578kopie

Ik hou van make-up. Maar vooral van dure, luxe make-up. Tegenwoordig koop ik nog maar weinig, gewoonweg omdat ik mijn geld ook aan andere dingen moet besteden. Maar toen ik nog thuis woonde, kocht ik geregelder make-up van MAC. Nu mag ik mijzelf soms wat cadeau doen, en meestal doe ik dat als er een mooie collectie is uitgekomen. De Pedro Lourenco collectie stond op de agenda, en toen ik de beelden zag, werd ik verlief op de blush. Eigenlijk ook op het oogschaduwpalette, maar dat werd te gek. IMG_0575kopie

Pedro Lourenco is een Braziliaanse mode-ontwerper. Ik kende hem niet, maar zijn make-up collectie spreekt mij aan. Simpel, luxe en basic kleuren. Het begint al bij de verpakking van de producten. De doosje waar de blush zit in bevindt is mat zwart en fluweelzacht. Ik ben gewend dat de bovenkant van de verpakking doorzichtig is (hoewel dat wel vaker niet zo is bij een limited edition), maar hier zie je aan de buitenkant nog niet wat zich binnenin bevindt!

IMG_0577kopie

IMG_0581kopie

IMG_0582kopie

De blush is echt geweldig mooi en ik kan echt blijven kijken naar de mooie verpakking en inhoud. De blush heeft een matte finish (had ik nog niet!) en heeft twee kleuren. Een licht roze en een wat paarsere kleur. Je kunt ze apart opbrengen, maar natuurlijk ook door elkaar.

Schermafbeelding 2014-06-05 om 12.54.22

Toen ik met mijn vingers de kleuren probeerde te swatchen, ging dat echt niet. Toen ik het met een kwast deed, ging dat al veel beter. De kleuren zijn goed gepigmenteerd. Het lijkt alsof de lichtroze bijna geen kleur afgeeft, maar dat doet hij wel. De kleur is alleen bijna even licht als mijn huid, en vandaar dat je het minder goed ziet!

IMG_0615kopie

IMG_0619kopie   De blush geeft een heel natuurlijk effect, het is nu al mijn favoriet! Toen Dennis thuiskwam zei hij meteen wat ben je mooi opgemaakt. Ahhh, zie je! Het is echt een prachtige blush. Hij wist niet eens dat de blush nieuw was! Verder draag ik:

  • MAC Prep + Prime Skin
  • Vitamin E Cool BB Cream
  • YSL Mascara Volume Effet Faux Cils
  • Estee Lauder Pure Color Envy in Desirable

Wat is jullie favoriete make-up merk? Voor mij is het absoluut MAC, mijn stash groeit en groeit!

X Malou

4 gedachtes over “Beauty: MAC x Pedro Lourenco – blush

  1. Wauw mooie blush! Staat je goed. Mag ik vragen waarmee je je wenkbrauwen hebt gedaan?de kleur past mooi bij blondines (zoals ik!)

    • Niets!! Haha. Heb heel veel producten geprobeerd, maar niets was naar mijn zin. Nu gebruik ik helemaal niets meer, alleen een transparante gel van Make Up Studio!

Geef een reactie

