Fashion: Sale bij Shuz.nl

10298692_851885328158170_1869301084056269874_n

Joepie, de SALE is gestart op Shuz! Shuz is de winkel waar ik alweer vier jaar werk, en sinds twee jaar hebben we ook een webshop. Ook hier is de Sale van start gegaan, en ik heb mijn favoriete schoenen uitgezocht en op een rij gezet voor jullie. Wie weet dat er nog iets leuks bij zit!

Toen ik net bij Shuz werkte kwam ik wel één keer in de maand thuis met nieuwe schoenen. Toen ging ik op mijzelf wonen, en ging ik nog beter over mijn uitgaves nadenken en kwam tot de conclusie dat ik niet meer alles kan kopen wat ik wil. De extra uren die ik draai, kan ik wel uitgeven aan schoenen, maar die kan ik ook uit laten betalen en van op vakantie gaan. En dat doe ik dan ook steeds vaker. Ik heb dit seizoen drie paar schoenen gekocht, en echt.. voor mijn doen is dat weinig. Nu zijn het ook nog eens niet de duurste schoenen, twee paar sneakers en een paar slip ons. Trots op mijzelf!

Nu in de winkel de rekken met schoenen op maat staan, snuffel ik toch nog altijd even ertussendoor. Je kan nu zo makkelijk alle schoenen op jouw maat passen zonder naar het magazijn te lopen. Maar nee, ik moet mij inhouden. Straks komen de schoenen voor het najaar alweer binnen en wil ik ook weer nieuwe dingen. Dus niets meer aanschaffen nu!

Voor jullie is het wel leuk om nog dingetjes aan te schaffen voor de zomer (ik heb immers alles al..), en vooral omdat de schoenen nu leuker geprijsd zijn!

shuz1

1. Lola Cruz – 2. Laidback London – 3. Hogan Rebel – 4. Toni Pons – 5. Cypres – 6. Lola Cruz

shuz2

1. Unisa – 2. UGG – 3. Metro – 4. Janet & Janet – 5. Unisa – 6. Shabbies Amsterdam

 

shuz3

1. 181 by Alberto Gozzi – 2. Lillian – 3. Adidas – 4. Via Roma – 5. Peter Kaiser – 6. Converse

Zien jullie er al iets leuks tussen zitten? Ik heb de grijze adidas en de schoenen die ernaast staan van Via Roma. Met allebei echt super blij. De webshop is overigens goed te bereiken, gratis verzendkosten en gratis terugbrengen. De levertijd is ook prima, maar misschien kan het met de sale iets langer duren. Ga lekker in de webshop rondneuzen en misschien zit er nog wel iets bij!

X Malou

 

Geef een reactie

