Een kijkje in ons leven..

Naamloos-2
Eigenlijk is het raar. Ik heb een persoonlijke blog, en daar zet ik op over hoe ik over dingen denk, wat wij eten en alle dingen die ik leuk vind en meemaak. Dagelijks komen er mensen op mijn blog en van maar een paar weet ik daadwerkelijk wie het zijn. Sommigen laten reacties achter, maar de meeste niet. Ik vind het niet erg, want ik ben degene die het erop zet.. Maar toch is het soms best leuk en interessant om te weten wie mijn lezers zijn!

Op mijn blog ben ik best open. En dat vind ik ook het leuke van bloggen. Dit is hoe ik ben, hier moeten jullie het mee doen. Regelmatig komt Dennis ook wel eens voorbij op het blog, en hij heeft hier natuurlijk niet om gevraagd. Hij hoort bij mij, en het is voor mij vanzelfsprekend dat ik over hem schrijf.

Dennis leest mijn blog niet, soms.. Heel soms als hij zich verveelt, maar verder niet. Hoeft tegenwoordig ook niet meer, want daar heeft Dennis zijn collega’s voor. Van een aantal personen ben ik namelijk wel zeker dat zij mijn blog lezen, namelijk van Dennis’ collega’s. Regelmatig krijgt hij te horen dat ik wil trouwen, of hij na z’n werk nog een voetenbadje gaat nemen en dat ik wel altijd lekker kook. Haha ja, dat is het risico natuurlijk wat ik neem. Gek genoeg weet ik nog steeds niet wie die collega’s zijn, hoe zij eruit zien en wat zij eigenlijk in hun dagelijks leven doen. Niet erg, zij kiezen er niet voor om te gaan bloggen. Ik wel!

En dat is natuurlijk soms wel iets waar ik overna moet denken. Ik kan wel over alles schrijven wat ik vind, maar wat hebben mij lezers eraan? Ik ben zo open mogelijk, want dat vind ik leuk. Een foto van mij of Dennis in bed met de dekens over ons heen? Ja, wij slapen ook. Dat bubbelende voetenbadje is nog maar het begin, ooit krijgen jullie vast en zeker foto’s van een jacuzzi te zien. En inderdaad, elke avond staat er een bord met eten voor mijn vriend klaar. Prima toch? En ja geef toe: het is best leuk om in iemand anders leven te kijken. Wij zijn ook maar mensen!

Dus lees met veel plezier mijn blogs. Ik ga gewoon heerlijk door met het plaatsen van mijn verhalen en foto’s!

X Malou

4 gedachtes over “Een kijkje in ons leven..

  1. Ah die collega’s van Dennis zijn gewoon jaloers op zijn lekkere bordje met eten haha. Misschien voor jezelf nu weer even duidelijk dat het geen dagboek met slotje is maar het wereld wijde web.. Maar joh als ik jou een beetje kan inschatten heb je daar toch maling aan? Als ik door Facebook scroll en ik kom jou blog tegen vind ik het leuk om te lezen. Je schrijft hartstikke gezellig, grappig en kort! En t is leuk om te lezen waar m’n nichtje zo af en toe mee bezig is 🙂

  2. Hoi Malou, ik “ken” jou via beautyscene, toen jij daar voor werkte. Sinds die tijd volg ik jou op Instagram, gewoon omdat ik denk dat je een leuke spontane meid bent en je best wel leuk kan schrijven en leuke foto’s maakt. Tot vandaag heb ik echter nog nooit op je blog gekeken maar op de één of andere manier overwon mijn nieuwsgierigheid het en zie hier een reactie van mij. Omdat je graag wilt weten wie jouw kijkers zijn. Ik weet niet of ik tot jouw doelgroep behoor, ik ben 44 jaar, maar ik kijk vooral door de ogen van mijn dochters (16 en 12 jaar) waarvan de oudste ook een blog heeft. Wellicht ben ik daarom ook een beetje nieuwsgierig maar dat neemt niet weg dat ik gewoon denk dat je een leuke meid bent en misschien een voorbeeld voor vele andere meiden. Ben je tevreden met het antwoord om zo een beeld te krijgen van jouw lezers?

  3. Ik (Silke, 24) volg je blog ook al een tijdje! Volgens mij ben ik via via bij je terecht gekomen. Ik laat ook niet altijd een reactie achter maar vind het kijkje in je leven wel heel leuk. Ik vond jou en je oma zo schattig op vakantie! Ik denk dat je een warme persoonlijkheid hebt en lees je blog graag!

Geef een reactie

