3 juni 2014: Tupperware party!

IMG_0124kopie

De één houdt ervan, de ander vindt het verschrikkelijk: Tupperware. Ik ben ermee opgegroeid, ik weet niet anders dan dat wij Tupperware in huis hebben. Een aantal jaar geleden had mijn moeder veel party’s en is haar collectie flink uitgebreid, en nu is het tijd voor een nieuwe party! En wel morgen 3 juni 2014 om 20.00 uur. En jullie zijn welkom!

Toen ik op mijzelf ging wonen, heb ik een aantal dingen van Tupperware aangeschaft. Het is prijzig, eerlijk waar.. Maar de kwaliteit is super. Als er iets kapot gaat binnen de garantienormen, maakt niet uit hoe oud het is, dan krijg je artikel gewoon opnieuw en helemaal voor niets. Maar daar hoef je het niet voor te doen, want neem van mij aan: het is niet kapot te krijgen. Ik heb een kaasdoos, vleeswaren doosjes, spatels en de schaar. De schaar is geweldig. Morgen ga ik nieuwe bewaarbakjes voor in de koelkast bestellen. Ik heb nu bakjes van Bodum, maar de deksels gaan al scheuren.. niet handig met meenemen dus! Ze waren goedkoper dan Tupperware, en goedkoop is uiteindelijk duurkoop. Dat blijkt maar weer.

Ook voor baby’s hebben ze een leuke collectie en ben je dol op bakken? Dan kan je ook bij Tupperware terecht! Kijk eens op de site voor het assortiment.

Als je het dus leuk vindt, kun je langskomen. Stuur mij een mailtje, laat een reactie achter of wat dan ook! En als je niet van Tupperware houdt, even goede vrienden!

IMG_0126kopie

X Malou

Geef een reactie

