Beauty: Essence Ultime Biotin’ Volume

essence1

Soms ontdek je wel eens een product dat je vervolgens bijna iedere dag gebruikt. Gewoon, omdat je zo tevreden bent en er aan gehecht raakt. Als dat gebeurt, dan deel ik dat graag met jullie. Voor de één is dit artikel helemaal niet leuk om te lezen, maar voor de ‘beauty’ liefhebbers is dit wel eens leuk. Ik probeerde deze spray conditioner een aantal weken geleden uit, en gebruik hem nog steeds. Ik ben er super positief over!

Nu mijn haar weer langer wordt, gebruik ik weer een conditioner. Het is makkelijker doorkambaar en mijn haar gaat er gewoonweg beter van uitzien. Ik kocht deze leave in conditioner samen met de shampoo. Als je menig vrouw vraagt wat er eerder opgaat, is dat meestal de conditioner. Hoe meer erin gaat, hoe gladder (en vaak zwaarder) het haar wordt. Het liefst zou ik twee keer een conditioner kopen bij een shampoo. Maar het tegenovergestelde is nu gebeurd: mijn shampoo is op en de conditioner is nog niet eens voor de helft leeg!

Deze speciale leave in conditioner gebruik je niet onder de douche, maar na het douchen. Ik spray ongeveer tien keer over mijn haar heel, verdeeld de conditioner goed en vervolg borstel ik mijn haar. Dit gaat super makkelijk overigens. Daarna föhn ik mijn haar en ben ik good to go. Het ruikt lekker en mijn haar glanst en is heerlijk zacht. Een echte aanrader dus!

essence2

essence3

Ik heb de variant voor meer volume, maar er zijn er nog meer te vinden bij de drogist. De shampoo en conditioner kosten per stuk €4,99.

essence4

Ik heb meer volume en kan mijn haar op verschillende manieren dragen. Het is niet stug, maar is juist lekker zacht en ruikt heerlijk!

X Malou

Geef een reactie

