New in: Canon EOS 600D

Schermafbeelding 2014-05-28 om 21.30.01

Na lang wikken, wegen en vergelijken hakte ik afgelopen weekend de knoop door. Ik ben dol op foto’s maken met mijn iPhone, en heb ook wel een digitale camera, maar als ik de spiegelreflexcamera van één van mijn vriendinnen in mijn handen had, werd ik toch wel een beetje jaloers. Ik wilde zo graag ook zo’n mooie camera.. Ook al is het een grote uitgave, ik wilde hem toch graag hebben. Bij Coolblue plaatste ik mijn order en dinsdag werd hij geleverd. Jeej!

Ik weet nog helemaal niet goed hoe hij werkt, maar zodra mijn vakantie begint ga ik de handleiding erbij pakken en helemaal ondervinden hoe alles precies moet. Voor nu is het gewoon lekker plaatjes schieten en genieten van de super scherpe foto’s. Aangezien ik in mijn huis geen interessante dingen heb om te fotografen (oke, behalve Dennis.. maar hij was zaalvoetballen), ben ik even naar mijn ouders gegaan en heb foto’s van Hunter gemaakt!

hunter1

hunter2

hunter3

hunter4

hunter5

hunter6

Wat een lieverd is het ook!

Houden jullie ook van fotograferen met een mooie camera? En als één van jullie nog tips heeft voor gadgets, zoals mooie lenzen.. let me know! De komende tijd zullen jullie vast veel foto’s voorbij zien komen.

X Malou

 

Geef een reactie

