Schoolactiviteiten

20140527-200206-72126520.jpg
Gistermiddag was de zomerborrel van de opleiding Logopedie in Utrecht. Het was super gezellig, lekker gekletst, lekkere wijn en lekkere hapjes. Maar die opkomst, we waren met 25 man inclusief docenten. Waar ligt dat toch aan? Waarom komt niet iedereen opdagen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd een hard hoofd in schoolactiviteiten heb. Ik bedoel, ik zit niet bij een studievereniging, niet bij een studentenvereniging.. Nee. Ik ben het type student: na de les meteen met de trein naar huis. Want ja, in moet ook nog minimaal anderhalf uur reizen. Ik vind het wel goed na een dag college. Ik ben blij als ik in m’n mooie huis ben en op de bank kan ploffen, kan studeren of de was kan doen of natuurlijk het eten kan koken.

Afgelopen zomer gooide ik het roer om. Ik kreeg een mail van de opleiding Logopedie dat er een kamp ingepland was voor de eerste jaars. INTROKAMP?! Ik bedoel, ik was 22 en wilde écht niet op kamp. Aansteller dat ik was. Ik ging uiteindelijk wel, en was zo enthousiast dat het mij leuk leek om volgend jaar het kamp te organiseren. Er zat maar een ding op: in de PR commissie van Logopedie. Ik ging mij inzetten voor de opleiding. Organiseerde de kerstlunch, hielp met screeningsdagen en gisteren was ik aanwezig bij de zomerborrel. De voorbereidingen voor het kamp zijn in volle gang, ja en ik vind het nog leuk ook.

Kamp, borrels. Ineens waardeer ik het en vind ik het niet erg dat ik gisteren pas 21.00 uur thuis was in plaats van 18.30 uur. Het was gezellig met m’n studiegenoten en dat is ook belangrijk.
Dus voor de volgende keer lieve klasgenoten: kom gezellig naar de borrel die de opleiding organiseert. We doen hard ons best, en echt.. Het was echt oprecht gezellig!

20140527-195242-71562340.jpg
Toch Mariek? Vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik leuk leuk leuk!

X Malou

Geef een reactie

