Dromen over.. Trouwen!

f8d4c802d987bb188dcc466b7641c00c

Trouwen is voor mij een meisjesdroom. Het idee dat je eeuwig verbonden bent met iemand, vind ik heel romantisch. En ook al weet ik nu ook wel dat ik mijn hele leven bij Dennis blijf, zou ik dat toch met een ring willen bevestigen. Niet alleen de gelegenheid is romantisch, maar als ik ga trouwen dan wil ik dat die dag perfect is. Tot in de puntjes zo mooi. Dat we aan alles hebben gedacht, en dat ik niet later zeg: jammer dat we dat niet hebben gedaan.. Nee. Die dag gaat ooit komen, en het zal perfect worden. Natuurlijk droom ik er wel eens over en struin ik Pinterest helemaal af naar de mooiste kiekjes. Kijk mee naar mijn selectie.

Wedding dress

Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.00.47Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.02.26

Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.04.05

De jurk. Daar begint het allemaal mee. Ik heb nog nooit een trouwjurk aangehad, maar ik weet zeker dat ik hem niet meer uit zou doen en mij een echte prinses zou voelen. De jurk zoek ik denk ik samen met moeder, Monique en Marissa uit. Klinkt cliché, maar zij hebben er stuk voor stuk kijk op en zij zijn eerlijk. De jurk moet wit zijn. Sexy en vrouwelijk en verder moet hij gewoon perfect staan.

Wedding shoes

Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.14.13

Ik heb verschrikkelijke voeten, dus dat zal nog een hell worden. Louboutins zijn natuurlijk wel echt perfect, en als je dan toch gaat trouwen.. Dan mag je best een paar honderd euro aan schoenen uitgeven toch?

Wedding hairstyles

Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.48.59Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.50.29

Mijn haar kort knippen, dat doe ik voorlopig even niet meer. Ik merk hoe lang het nu duurt voordat het weer wat langer is, en tsja.. Lang haar vind ik toch een mooier kapsel opleveren dan met een kort koppie trouwen. Haha, het is maar waar je nu al over na aan het denken bent..

Engagement ring

Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.31.39

Verlovingsring, hint hint.

Wedding car

Schermafbeelding 2014-05-20 om 20.22.41

Over de auto maak ik mij niet zo druk. Dat is denk ik meer Dennis’ ding. Ik verwacht dat we in één of andere witte sportwagen aan komen rijden bij het stadhuis. Maar als het aan mij ligt, vind ik zo’n oude auto ook erg mooi! Versierd met bloemen en flink toeteren!

Wedding dance

Schermafbeelding 2014-05-20 om 21.50.11

Op het schoolgala van het Mendelcollege in de zesde hebben Dennis en ik voor het eerst gestijldanst. En hoewel ik opzich lekker kan dansen, ging het toen voor geen meter. En dat lag heus niet alleen aan Dennis (haha), ook aan mij! Voor mijn trouwen zou ik zeker danslessen nemen en iets leuks instuderen als openingsdans.

Wedding location

Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.30.28Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.39.40

Schermafbeelding 2014-05-20 om 22.33.35

Deze plaatjes zien er allemaal wel heel erg perfect uit. Het liefst zou ik iedereen mee op vakantie nemen naar een prachtig eiland en daar gaan trouwen (op Capri ofzo? Net zoals Danie Bles, te gek!), maar dat is natuurlijk niet heel erg realistisch. Ik zou het alleen al doen omdat we dan verzekerd zijn van mooi weer. Ik wil in ieder geval in de zomer trouwen, dan hebben we nog de meeste kans op mooi weer. Lange rijen met stoelen, en met zijn allen aan lange tafels eten. Ik droom nog even verder!

Wedding cake

Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.33.27

Ik ken genoeg mensen die prachtige taarten kunnen bakken, dus dat zit wel snor. Een mooie simpele taart, en mooie simpele cupcakes. Wit, strak en met een accent, dat wordt het!

Bridesmaids

Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.31.05Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.32.23

Ik zou ook zo graag een aantal bruidsmeisjes willen. En dat ze dan allemaal dezelfde jurkjes dragen. Dennis’ nicht heeft twee weken geleden een meisje gekregen, dus wie weet wordt Tirza ooit ons kleinste bruidsmeisje? En natuurlijk wordt lieve Xena mijn bruidsmeisje, want dat heb ik haar zo’n drie jaar geleden beloofd. En wat ik beloof, dat kom ik na!

Wedding flowers

Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.30.23 Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.29.41 Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.29.11

Ik hou van bloemen. Iedere week staan er nieuwe, verse bloemen bij mij in huis. Ook tijdens mijn bruiloft moet er een overvloed aan bloemen zijn. Mam, dat regel jij wel he? Haha.

Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.32.50

Leuk ‘bedank’cadeautje voor de gasten, en ahhhhh wat zou het leuk zijn als Hunter er ook zo bij zou lopen!

Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.28.07

Als echte Instagram-verslaafde hoort er natuurlijk ook een hashtag bij onze bruiloft.

Schermafbeelding 2014-05-21 om 14.27.17

Fantaseren jullie wel eens over later? Over kinderen, trouwen.. misschien wel een huis kopen of een mooie baan krijgen? Ik wel, en veel te veel ook. Ik word er ongelooflijk vrolijk van.

X Malou

2 gedachtes over “Dromen over.. Trouwen!

  1. Leuk om over na te denken toch? Mijn bruiloft was echt supergezellig. Precies zoals we wilden. En ik heb 2 prachtige dochters, dus ik ben gelukkig!!

Geef een reactie

