New in: Zara

20140512-124653.jpg

Zoals de meeste van jullie wel weten, ben ik naar Spanje met mijn oma geweest. Met een goed gevulde portemonnee ging ik erheen, en die kwam helemaal leeg thuis. Haha. Van oma kreeg ik zakgeld, met Koningsdag had ik natuurlijk ook geld verdiend en mijn salaris was deze maand wat hoger dan andere maanden, dus dat alles bij elkaar was heerlijk. Ik heb alleen bij Zara geshopt, lekkere drankjes gedronken, op het strand gelegen.. en daar is mijn geld aan op gegaan. Ik heb leuke dingen gekocht, en wilde dat graag met jullie delen!

Zoals ik al op mijn Facebookpagina aangaf, heb ik geprobeerd een video op te nemen, maar zonder succes. Ik weet even niet waar, hoe en wat. Ik vond het verschrikkelijk om mijzelf te horen en moet denk ik nog even een drempel over. Of ik die drempel ooit overkom weet ik ook niet, ik weet niet of ik het persoon voor video’s ben.. Laat mij maar lekker schrijven! Dus, geen shoplog in videovorm, maar foto’s! Kijk mee naar mijn geshopte spulletjes!

foto 3-14

rok1

rok2

Rood-roze rok van Zara €29,95

foto 2-19

Schermafbeelding 2014-05-11 om 16.23.22

blouse1

Donkerblauwe blouse met guipure mouw €29,95

foto 1-18

Schermafbeelding 2014-05-11 om 16.21.54

anker1

Blouse met ankertjes, staat helaas niet online €29,95

colbert1

colbert2

Witte blazer, staat helaas niet online €39,95

foto 5-9

Schermafbeelding 2014-05-11 om 16.18.31

Donkerblauwe short, staat niet online €29,95

foto 4-11

highwaisted2

highwaisted1

High waisted short, staat niet online €29,95

blauwetas1

blauwetas2

Lichtblauw leren tasje, staat niet online €29,95

De prijzen in Spanje lagen allemaal net iets lager. Van de producten die €29,95 of minder kosten, scheelt het een euro of vijf en bij de wat hogere prijzen scheelt het 10 of 20 euro. Toch weer mooi meegenomen!

Ik ben benieuwd wanneer ik alles aan kan, het mooie weer laat zich hier in Nederland nog niet echt zien. En anders op de cruise naar Noord-Europa. En wie weet gaan Dennis en ik nog wel een dag of 10 weg naar ergens waar het lekker weer is!

Wat zijn jouw favoriete items?

X Malou

2 gedachtes over “New in: Zara

  1. Goed geslaagd! Die rok en die blouse met ankers staan je echt goed. Volgens mij zit het ook comfy/heerlijk!! Ook leuk omdat de collectie júíst niet online staat. Ik vind het tenminste leuk als je iets “unieks” hebt 😉 Leuke blogpost!!

Geef een reactie

