Favorieten: Maison Scotch

20140511-152051.jpg

Van het weer moeten we het nog niet hebben, mijn shortjes, rokken, blousjes en open schoenen blijven maar in die kast liggen. Dennis en ik fantaseren er wel eens over om lekker in het buitenland te gaan wonen, waar altijd de zon schijnt. Want zeg nou zelf, van dit winderige, natte en koude weer worden allemaal niet gelukkiger.. Toen ik uit Spanje kwam, moest ik dan ook wel even wennen. Die winterjas is ook nog steeds niet van de kapstok af, maar ik geloof (als we de weerberichten mogen geloven) dat het wat droger wordt de komende weken, en dat de zon zich iets meer laat zien. Laten we het hopen.

En omdat het toch wel mijn favoriete winkel blijft, heb ik mijn favorieten van Maison Scotch uitgekozen. Als je de winkel inloopt, word je bedwelmd door de parfum die in de winkel wordt verstoven. Ik vind hem lekker, maar soms is het wel iets te. Toch, als ik langs de winkel loop, wip ik altijd even naar binnen. De kledingstukken van Maison Scotch zijn perfect en stuk voor stuk apart en uniek. Je loopt niet net zoals iedereen in een H&M’etje, of iets van Zara. Nee, je hebt iets bijzonders aan. Iets wat bijzonder is, en waar je een ander niet zo snel mee ziet. De kwaliteit is super, en met de dingen die ik van Maison Scotch in de kast heb hangen, ben ik stuk voor stuk heel erg blij. Ook Dennis houdt van Scotch & Soda. Ja, het is echt onze winkel.

Het zijn alleen niet echt mijn prijzen, haha. De kledingstukken zijn gemiddeld wel wat duurder dan bij Zara, maar dan heb je natuurlijk ook wel wat. Voor t-shirtjes kom ik wel in het seizoen, maar voor de wat duurdere kledingstukken wacht ik stiekem toch altijd even op de uitverkoop. En meestal val ik ook op de wat duurdere dingen, zo ook nu weer.. Kijk je mee?

maison2

Boyfriend blazer  €170 – Boyfriend short €110

maison1

Exotische sjaal €40 – Denim shirt €90

maison4

Jurk met graphics €120 – Maison Scotch Saddlebag €150

maison3

Smokingblazer €150 – Zwarte skinny jeans €100

maison7Leren biker jack €390 – Jeans €110

maison5Denim Jack €170 – Shirt €46

maison12

Stripped sweater €100 – Sweattop €70

maison6

Biker jack €160 – Wikkelbroek €110

maison8

Mouwloze blouse €70 – Boyfriend short €70

maison9M Shirt €40 – Boyfriend short €80

maison10

Shirt €46 – Spijkerrok €140

maison11

Maxi skirt €100 – Shopper €20

maison15

Oversized shirt €70 – Mouwloze top €80

maison14

Clutch €140 – Portemonnee €80

maison13

Notitieboek €70 – Make-up tas €80

Wat vind jij van Maison Scotch, net zo’n leuke winkel als dat ik vind?

X Malou

 

2 gedachtes over “Favorieten: Maison Scotch

Geef een reactie

