Laatste loodjes

20140507-073957.jpg
De feestvreugde is voorbij. De vakantie was heerlijk, ik ben daar echt lekker uitgerust. Bevrijdingsfestival was ook een geweldige dag en een goede afsluiter van de vakantie. Ik was de hele dag samen met m’n broer, het was samen uit en samen weer naar huis!

Maar nu is het klaar. Niet meer lanterfanten, nee.. De laatste twee maanden zijn ingegaan. De laatste twee maanden waarin ik nog keihard moet studeren. Ik moet ontzettend veel dingen doen voor school en als afsluiter een flink aantal tentamens. Nog even hier doorheen slaan en dan heb ik weer even twee maanden niks. Met hopelijk dan wel mijn propedeuse in m’n zak en het eerste masterjaar behaald te hebben. Maar hee, ik ben gekomen tot mei en heb alle punten tot nu toe nog gehaald. Dus dat komt echt wel goed!

In juli gaan we (Dennis, Guido en ik) met mijn ouders op een cruise naar Scandinavië. Iets waar ik ontzettend naar uitkijk! Met als reden overigens dat zij dan 25 jaar getrouwd zijn! Wie haalt dat nu nog tegenwoordig?!
Dennis en ik hebben ook nog wel een vakantie in gedachte.. Maar waarheen? We hebben ongeveer 10 dagen de tijd en willen graag vliegen. Iemand een aanrader? In ieder geval dichtbij een strand en een leuk appartement of hotel, en natuurlijk in een land waar de zon schijnt! Ach, we zien het wel..

Voor nu zit ik weer in de trein naar college, en stinkende trein.. Want de NS schoonmakers zijn nog steeds aan het staken. Brrrr, ik hoop dat ze er snel uitkomen, want die stank is op de vroege ochtend echt niet te verdragen.

Fijne dag vandaag!
X Malou

Een gedachte over “Laatste loodjes

Geef een reactie

