Plog: 3 mei in Benidorm, de laatste dag!

20140503-212542.jpg
Zaterdag, de laatste dag alweer in Benidorm. De week is echt voorbij gevlogen en ik kan niet anders zeggen dat het ontzettend leuk was.

20140503-212632.jpg

20140503-212649.jpg
Vandaag was ik al bizar vroeg wakker, zeven uur. Tsja, dat heb je als je al rond 22 uur naar bed gaat, dan word je ook vroeg wakker! Een ding is zeker, ik ben heel erg goed uitgerust en kan er het laatste blok nog flink tegenaan op school.

20140503-212814.jpg

20140503-212819.jpg
Laatste ochtendje ben ik weer naar het strand gegaan. Rond half tien lag ik al op een bed en oma ging ergens koffie drinken en heeft nog wat kleding gekocht. Ik genoot van de zon en las m’n laatste boek uit. Er stond aardig wat wind, en dan heb je niet door hoe fel de zon is! Ik was helemaal koud toen ik rond 14 uur van het stand af kwam, maar toen ik ging douchen kwam ik erachter dat m’n huid lekker heeft gefikt haha. Goed aftersunnen!

20140503-213040.jpg
Oh grapje, niet op het strand, maar op het balkon las ik m’n laatste bladzijden van het boek PAAZ. Onder het genot van een rood wijntje en wat olijven.

20140503-213151.jpg
Na lang twijfelen ben ik toch blij dat ik de rok gekocht heb! Oma gaf aan dat ze moe was en geen energie had om het hele eind naar het stadje te lopen voor tapas. Begrijpelijk! Ik vind het al stoer hoe ze het de afgelopen week met mij heeft volgehouden, ze is ook alweer 86! Dus we besloten dicht bij huis te gaan eten.

20140503-213356.jpg

20140503-213349.jpg

20140503-213410.jpg

20140503-213403.jpg

20140503-213418.jpg
Aangezien het 18 uur was dat we gingen eten, heb je nog niet veel keus. Spanjaarden zijn natuurlijk gewend om laat te eten, maar we waren al vroeg klaar. Dan maar op de hoek. Daar hadden we maandag ook gegeten, maar ik vond die kip daar heerlijk.. Dus wilde er best wel nog een keer eten!
Ik bestel altijd alles in het Spaans en vertik het om Engels te praten, ik heb niet voor niets een jaar Spaans op de universiteit gehad. Dus ik bestelde alles in het Spaans bij het restaurant en de ober vroeg waar we vandaan kwamen en of we in Benidorm woonden. Ehhhh, nee? Hoezo? Hij vond dat ik zo’n goede uitspraak had en goed Spaans kon. Hahahaha, bedankt mevrouw Escofet (lerares Spaans op de UvA) heb ik toch wat aan die Spaanse lessen gehad!
Daarna dronken we nog een lekkere koffie bij mijn café en ik kocht voor de leukste mannen in m’n leven (m’n broer en Dennis) nog een cadeautje!

Morgen gaan we half zeven op en worden we half acht opgehaald. 13 uur zullen we weer in Nederland landen en worden we opgehaald door Dennis. Heerlijk! Voor het weer zou ik zeker hier blijven en ik heb echt geen heimwee, maar m’n huisje en bedje en Dennis zijn toch wel heel erg lekker!

Ik heb een geweldige week gehad en ben blij dat ik ben meegegaan. Ik wist niet wat ik moest verwachten, ben immers nog nooit met m’n oma op vakantie geweest. Maar het was leuk, gezellig en we hebben gelachen!

Jammer, geen plogs meer uit Benidorm. Morgen koffer uitpakken en de nodige wasjes draaien en maandag is het 5 mei. Dan kan ik met m’n broer naar bevrijdingspop!

X Malou

2 gedachtes over “Plog: 3 mei in Benidorm, de laatste dag!

Geef een reactie

