Hola!

20140429-162523.jpg
Hola! Nou ik heb wifi hoor! Alleen geen tijd om te schrijven, haha. Het is bijna half vijf in de middag en ik zit aan het zwembad met een boek. Ik moet zuinig aandoen met het boek, want hij is al bijna uit. Gelukkig zitten er nog meer in m’n koffer.

Even tot de orde: het is heerlijk hier! De reis van afgelopen zondag ging prima en rond half twee waren we in het appartement. Meteen alles uitgepakt en de kleding opgehangen en we gingen direct door naar een terras. Heerlijk een broodje met jamon gegeten en lekkere rose’tjes gedronken. Oma dronk zo twee blikjes cola (vervolgens drinkt ze bijna niets meer, haha) en we hebben heerlijk genoten. Ze heeft wel twintig keer gezegd dat de vakantie toen al geslaagd was. Natuurlijk meteen verbrand (wel ingesmeerd) en ’s avonds uiteten geweest.

Dag twee zijn we het stadje in geweest en omdat ik dacht dat we nog wel bij het appartement terug zouden komen, we gingen alleen maar boodschappen doen.., had ik geen geld meegenomen. Nouja, vijftien euro. Niet genoeg voor Zara natuurlijk! Wel even rondgekeken en ik had al een aantal leuke dingen gezien! Na vijf uur te hebben geslenterd, was oma kapot en die heb ik afgezet in het appartement. Lekker broodje gegeten en vervolgens bij het zwembad gaan liggen. Lekker gedoucht (heerlijke harde straal!!) en daarna weer uiteten.

Vandaag had ik m’n portemonnee wel mee, en heb ik lekker geshopt bij Zara. Oma heeft ook al de nodige shirtjes, en frutsels geshopt en zo raken de koffers al aardig vol! We hadden lekker aardbeien gekocht, mijn lievelings koekjes van de Mercadonna en de nodige kopjes koffie gedronken. Oma blijft kletsen en ik vind het hartstikke gezellig. Wie had dat ooit gedacht, dat ik op mijn 23e nog eens met mijn 86-jarige oma mee naar Benidorm zou gaan. Ik niet! Vandaag vier uur geslenterd en daarna ben ik naar het strand geweest en lekker over de boulevard gelopen. Straks even douchen en dan tapas eten om de hoek.

Morgen naar de markt! Ben reuze benieuwd. Wil nog een rieten mand en verder zien we het wel! Hier nog een paar gezellige foto’s!

20140429-163551.jpg

20140429-163515.jpg

20140429-163612.jpg

20140429-163524.jpg

20140429-163643.jpg

20140429-163655.jpg

20140429-163628.jpg

20140429-163559.jpg

20140429-163701.jpg

20140429-163649.jpg

X Malou

4 gedachtes over “Hola!

  1. Wat ontzettend leuk dat je met je oma op vakantie bent. Toen ik 16 was ben ik ook een week met mijn oma op vakantie geweest en dat was echt heel gezellig. Nu ben ik net als jij 23, oma is 85 maar is ernstig dementerend. Een vakantie samen zit er dus nooit meer in. Koester de mooie momenten van deze vakantie en geniet ervan!

Geef een reactie

