Vakantie: met oma naar Benidorm!

Schermafbeelding 2014-04-24 om 10.25.27

Wanneer jullie dit lezen zit ik met mijn oma in het vliegtuig naar Spanje. Iets waar ik mij heeel erg op heb verheugd! We vliegen al om zeven uur in de ochtend en Dennis heeft ons weggebracht naar het station. Koffer vol met jurkjes, bikini’s, zonnebrand en boeken en ik ben helemaal klaar voor het mooie weer, relaxen en uitrusten.

Oma gaat al haar hele leven naar Benidorm. Eerst altijd samen met mijn opa, of neefjes, nichtje, en tantes, maar na de scheiding gaat zij altijd alleen. Ondertussen is zij al eind tachtig, en hoewel ze pittig genoeg is om nog steeds alleen naar Spanje te gaan, vinden wij het als familie niet meer zo prettig dat ze alleen gaat. Ze is niet al te goed ter been, loopt achter een rollator, of met een stok en als er daar iets gebeurt ben je verder van huis..

Afgelopen januari hadden we een nieuwjaarsborrel met de familie en vertelde mijn oma dat ze wel graag naar Spanje weer wilde, maar niet zou weten met wie ze moest gaan. Heel stiekem zei ik, dat ik wel mee wilde met haar. Nog geen week later hing ze aan de telefoon en vroeg wanneer ik vakantie had. Zo gezegd, zo geboekt! 8 dagen Benidorm. Ik ga lekker de bastard met mij oma uithangen. De markt gaan we bezoeken, beetje winkeltjes kijken, rondwandelen en genieten van het weer. Lekker uiteten en luieren. ’s Middags ligt mijn oma denk ik voor pampus en kan ik de hort op. Ik heb genoeg boeken mee, verheug mij er nu al op om lekker op het strand te liggen, of bij het zwembad en misschien kom ik nog wel lekker gekleurd thuis!

Ik heb niets ingepland qua blogposts, maar als het goed is, is er internet en vind ik het wel leuk om veel te ploggen. Ik kijk gewoon even hoe het gaat, en anders is het even een weekje wat rustiger op mijn blog!

Voor degenen die meivakantie hebben, geniet ervan! Ik ga ook zeker te weten genieten daar. We zitten in appartement Belroy, en volgens mij is het wel prima! Hieronder een impressie en we zullen zien of deze beelden het waarmaken!

Schermafbeelding 2014-04-24 om 10.30.02

Schermafbeelding 2014-04-24 om 10.28.59

Schermafbeelding 2014-04-24 om 10.28.21

Schermafbeelding 2014-04-24 om 10.27.00

X Malou

Geef een reactie

