Alles opgeruimd: ready to go!

Oeps! Helemaal vergeten om in te plannen. Ach, het is nu ook leuk om te lezen!

Terwijl ik dit schrijf is het vrijdagavond, mijn meivakantie is begonnen en ik heb een heerlijk gevoel. Alle was is gegaan, de wasmand is zo goed als leeg. Al het strijkwerk is gedaan en alles hangt weer netjes in de kast. De droger is leeg, het huis is gestofzuigd en het bed is verschoond. De koelkast is gevuld en.. Ja, ik geloof dat alles gedaan is! Behalve dan mijn koffer..

Wat ik ga doen? Op vakantie!! Zondag ga ik voor acht dagen met mijn oma op vakantie. Waar ik precies heen ga, dat vertel ik jullie morgen!

Ik vind het heerlijk om het huis schoon en opgeruimd achter te laten. Ook al blijft Dennis wel thuis, en moet hij werken, vind ik het toch lekker om alles netjes achter te laten. Ik heb alles gewassen en gestreken en ik vind het niet erg om te doen. Sommigen van jullie zullen mij voor gek verklaren, maar ik vind het fijn om te weten dat hij met gestreken kleding naar z’n werk gaat. Haha, wat klinkt dit walgelijk, maar het is gewoon zo! Natuurlijk zal hij zelf ook wel wat moeten doen, ik heb immers niet voor elke dag een maaltijd bereid.

Ook is voor school alles geregeld. De opdracht die ik pas 1 mei in hoef te leveren ligt klaar om verstuurd te worden en ik hoef mij dus niet schuldig te voelen op vakantie! Dat betekent: geen schoolboeken mee, maar echte leesboeken. Die heb ik al heeeel lang niet meer aangeraakt en ik heb er nu al zin in om ze te lezen! Misschien koop ik nog wel een leuk boek op Schiphol. Oja, want ik ga met het vliegtuig!!!! Van de zomer zijn wij niet op vakantie geweest en ik verlang naar de zon, zee en het strand!!

Maar eerst vandaag. Koningsdag. Mijn moeder en ik hebben heel erg veel spullen en die gaan we lekker verkopen. Ik hoop nog een zakcentje mee te pikken voor op vakantie. Vorig jaar hadden we een mooie buit, dus dat zal dit jaar vast en zeker goedkomen! We gaan vooral kleding verkopen en verder spullen van onszelf en de oma’s. Voor degene in Haarlem: we staan bij de orionweg. Leuk als je gedag komt zeggen!

Ik wens jullie heel veel plezier vandaag. Geniet van het mooie weer!

Het was een heerlijke dag vandaag. 13 uur heb ik op straat gestaan, en ik ben ka-pot. Het was ontzettend vroeg vanochtend, maar we hadden een perfecte plek. Flink wat geld verdiend, het was gezellig en m’n koppie is verbrand! Mam, thanks voor de gezellige dag en pap, bedankt voor het helpen sjouwen en opzetten!!

20140426-195001.jpg

X Malou

Geef een reactie

