Outfit of the day: Tweede Paasdag

 

DSC00079

Wieeee, mijn eerste outfit of the day! Ik wilde al langer foto’s van een outfit maken, maar vind het een soort van akward om aan iemand te vragen mijn outfit te fotograferen, misschien iets waar ik even doorheen moet (en wil..). Mijn broer was zo lief om deze foto’s Tweede Paasdag van mij te maken, in mijn ouders’ achtertuin! Het was niet heel erg lekker weer, maar tussen de buien door en na mijn werkdag konden we toch foto’s schieten.

Ik draag mijn nieuwe jas van Zara, die kun je hier vinden. Broek van Object, t-shirt van Eleven Paris, clutch van Zara en mijn nieuwe sneakers zijn van Sketchers, te koop bij Shuz en binnenkort verkrijgbaar op de webshop. Mijn nagellak had ik gematcht bij mijn sneakers en is van Make-up Studio.

DSC00085

DSC00084

DSC00082

DSC00080

Ik hoop dat jullie het leuk vonden deze outfit te zien, mijn broer heeft aangeboden om vaker foto’s te maken (oke, ik heb het een beetje afgedwongen haha). Dus als jullie meer uit mijn kledingkast willen zien: laat het horen! Ik vind het in ieder geval leuk.

X Malou

Een gedachte over “Outfit of the day: Tweede Paasdag

Geef een reactie

