GOTOBAGS.NL: Rugzakken

rugzak11

Rugzakken, de één wil er niet dood mee gevonden worden, de ander is er ontzettend blij mee. Ik vind ze persoonlijk ook niet heel erg charmant, maar voor naar school vind ik ze rete handig. Ook naar de middelbare school ging ik altijd braaf met mijn blauwe Eastpak rugzak, daarna werd het een zwarte Eastpak schoudertas en naar het einde van mijn middelbare school carriere werd ik rebels, en wilde ik sowieso niet in aanraking komen met een Eastpak. Andere leuke en hippe tassen waren interessanter (jammer wel dat die altijd kapot gingen van die zware boeken..). Nu reis ik elke dag naar Utrecht en kan ik niet zonder mijn rugzak, dagen met een schoudertas slepen is gewoon niet te doen en ik wil mijn laptop ook veilig van A naar B verplaatsen. Ik gebruik nu die van Dennis, maar wil nog steeds graag zelf een rugzak. Ik ging op zoek en ik vond de webshop http://www.gotobags.nl (die toevallig ook een winkel in Haarlem hebben). Ik heb een aantal leuke rugzakken uitgezocht en ga binnenkort maar eens een kijkje nemen daar!

rugzak15

Herschel Classic – €49,95

Dit zijn eigenlijk meteen al mijn favoriete van de rugzakken die ik laat zien. Het formaat is 21 liter, het jammere alleen is dat er geen apart vak in zit voor mijn laptop. Dan moet ik mijn laptop altijd meenemen in een hoes, helemaal niet erg. Maar het was handig geweest als hij tegen de achterkant aan kon staan. Nu ik dit schrijf vraag ik mij eigenlijk af of mijn laptop er wel in past. Nouja, dat moet ik dus maar even in het echt gaan bekijken. Vind de blauwe echt ontzettend leuk voor zomers, en die andere kleur eigenlijk ook.. Maar het liefst heb ik er natuurlijk één die ik ook in de winter wil gebruiken. 

 rugzak13
rugzak14

Herschel Retreat – €79,95

Het formaat van deze hippe Herschel Retreat is 18 liter, en er kan een 15 inch laptop in. Ideaal dus! Ik vind de rode kleur en de ‘zebra’ erg leuk, en eigenlijk ook de beige wel. Blauw is leuk, wel een beetje saai. Ik vind het model alleen iets minder leuk, iets te backpack-achtig denk ik. Ik vind hem te lang ofzo, haha. 

rugzak6rugzak7Herschel Heritage – €69,95

Jaaa, deze is ook al zo leuk! En misschien ook nog wel leuker dan de eerste, misschien komt dat doordat het gecombineerd is met bruin. De rugzak is 10,5 liter en er past een laptop van 13 inch in. Perfect dus voor mijn laptop. Ik vind die met de omgekeerde palmboompjes erg leuk, en de turquiose en de paarse. Paars is misschien wel een goede kleur voor mij, lekker opvallend en in de zomer én in de winter goed te dragen!

rugzak11

Herschel Post – €69,95

Begon ik mijn blogpost nog met de ‘leukste’ tassen, bedenk ik me nu dat ik andere tassen ook gewoon ontzettend leuk vind. Ahhh, kiezen is zo makkelijk nog niet. Kijk deze tas dan, 12.5 liter is hij en erg past een 13 inch laptop in. Deze kleuren vind ik allemaal ontzettend gaaf, en als ik zou moeten kiezen.. oranje! Of die bloemetjes, alleen ben ik bang dat ik daarop snel ben uitgekeken. Maar de oranje!! Ahhhh, love orange. 

rugzak9

Herschel Sierra – €99,95

Hele leuke kleur, maar met zijn 28 liter veel te groot voor mij. Maakt hem niet minder leuk, en daarom wilde ik hem toch even showen. 

rugzak8

Herschel PopQuiz – €79,95

Deze PopQuiz is met zijn 20 liter wel groot genoeg voor een laptop van 15 inch, maar voor mij wel een tikje saai. De kleuren zijn leuk hoor, maar als ik dan toch een rugzak nodig heb voor school, dan wil ik wel een gezellige kleur! Terwijl als ik een handtas zou kopen, zou ik het tegenovergestelde doen en misschien wel een kleur kopen die lekker ‘save’ is. 

rugzak17 rugzak16

Herschel Little America – €99,95

Kijk deze gekleurde beauties eens! Zij zijn 23 liter groot en kunnen een laptop van 15 inch makkelijk vervoeren. Ik denk dat dit ook van die grote rugzakken zijn (jammer dat de webshop geen foto plaatst dat iemand de rugzak draagt, zou zo handig zijn!). Maar de kleuren, zo leuk!! Ik vind die met stipjes en het blauwe voorvakje wel erg leuk hoor. En die gele dan, toch super voor de zomer! Maarja, daar raak ik dan wel weer snel op uit gekeken. 

rugzak3

Herschel City – €59,95

Deze cuties zijn veel te klein voor mijn doeleinde, maar schattig toch! Gewoon voor erbij zijn ze super leuk. 

rugzak12

Eastpak Out Of Office – €59,95

Nee, de webshop verkoopt niet alleen Herschel tassen, maar bijvoorbeeld ook Eastpak! Dit vind ik een hele mooie teal kleur, en lekker groot: 27 liter. 

rugzak1

Eastpak Criff Into The Out – €49,95

Deze rode kleur vind ik ook erg leuk. 23 liter is deze tas en er past prima een laptop van 15 inch in!

Zoals je kunt lezen ben ik er nog niet helemaal over uit wat ik wil. Ik ga eerst maar eens denk ik langs in de winkel om de tassen eens van dichtbij te bekijken en mijn laptop mee te nemen of het echt wel allemaal past. Misschien geef ik het wel cadeau aan mijzelf als ik mijn P bij logopedie heb gehaald, goed idee!

Dragen jullie ook wel eens een rugzak? Zo ja, welk merk vinden jullie een aanrader?

X Malou

Geef een reactie

