Favorieten: Zara

zara4

Ik wilde graag een leuk favorieten artikel maken van de (web)shop Forever 21. Forever 21 was tot nu toe nog niet in Nederland te koop, alleen via de webshop, maar aanstaande zaterdag is de opening van het eerste filiaal in Nederland! De winkel is gevestigd in het Rokin Plaza en de eerste 500 klanten zullen een cadeaucard van €21 (toepasselijk) ontvangen. Ik sta niet te springen en zal dus ook niet één van die 500 eerste klanten zijn. De tweede reden waarom ik een favorieten atrikel wilde maken is, omdat Dennis en ik morgen naar Antwerpen gaan en daar wel al een Forever 21 winkel gevestigd is. Ik bezocht de webshop en zag werkelijk waar niets leuks. Helemaal niets! Misschien verandert dat nog wel als ik in het filiaal sta.. (hope so). Dus ik besloot lekker naar de webshop van Zara te gaan en heb daar mijn favorieten uitgezocht! Kijk met mij mee..

zara9

Gele geprinte blouse €39,95 – Licht roze poncho trui €29,95

Ik zie mijzelf al bij de paasbrunch zitten met deze gezellige gele blouse. Ik vind hem super, en als ik hem in de winkel zie hangen ga ik hem zeker passen! Ik vind geel heel leuk, maar soms staat het mij niet. Ook zal de blouse heel leuk staan op een lichte jeans. De roze poncho trui is altijd goed. Als je hem draagt over een basic hempje met een statement ketting, vind ik hem denk ik het leukst. 

zara8

Licht roze lange jas €99,95 – Witte top met mouwtjes €29,95

Ja, die jas.. Vorige keer vond ik deze jassen ook al zo leuk! En nog steeds heb ik er geen in mijn kast hangen. Misschien komt het ook wel omdat ik €100 voor een gekleurde lange jas, die ik waarschijnlijk maar één seizoen draag, wel een beetje te duur vind. Het witte blousje is perfect voor mij. Ik draag zulke blousjes vaak onder jasjes en als ik het dan warm heb (en dat is vaak), dan zie ik er zonder jasje toch nog heel leuk uit!

zara7

Rood peplum jasje €59,95 – Rode jas met knopen €89,95

Zo hallo ROOD. De lievelingskleur van mijn moeder. Vroeger zei ik altijd dat dat nooit mijn lievelingskleur zou worden, wordt het waarschijnlijk ook nooit, maar wat vind ik deze items in de kleur rood mooi! Het rode peplum jasje heb ik gezien bij Vera van http://www.veracamilla.nl, het stond haar echt prachtig. Jammer dat hij van wol is, dat is namelijk best wel warm voor binnen. En de lange jas vind ik echt geweldig, ook als ik deze in de winkel zie hangen gaat hij mee de paskamer in!

zara5

Blauwe wit gestreepte blouse €39,95 – Blauw wit gestreepte broek €39,95

Streepjes! Ik heb altijd al van streepjes gehouden, en op het moment heb ik één trui met streepjes. Ook blauw wit. De blouse vind ik netjes en stoer tegelijk, die zou heel erg leuk op mijn werk zijn. Ik merk dat ik altijd ‘tamelijk’ saaie bovenkleding draag, maar wel heel veel geld uitgeef aan broeken. Ik heb dan ook belachelijk veel spijkerbroeken en ook gekleurde broeken. Maar tops, die mis ik. Dat wordt mijn missie voor vrijdag in Antwerpen! Komen we dus weer bij de broek uit, deze vind ik ook erg leuk! Ik heb zo’n broek in het zwart, en eigenijk zijn dit soort broeken heel erg tijdloos. Ja, ga ik ook passen als ik hem tegenkom!

zara6

Donkerblauw jurkje met applicatie kraag €39,95 – Witte blazer met ritsen €79,95

Ik bel dol op dat soort jurkjes met schattige mouwtjes. Nadeel: ik heb echt geen mooie benen, nouja mooi.. Ze zijn niet heel erg lelijk, maar ze zijn vooral heel erg wit. Meh, dat is zo jammer! Ik zou zo’n jurkje dan alleen aantrekken als het echt heel erg mooi weer is. En ja, I know, ik kan zelfbruiner gebruiken voor mooi gebronsde benen. Maar zeg nou zelf, van die lelijke bruine ophoopte vlekken in je knieholtes; daar wordt toch niemand blij van? Ik ben al weet ik veel hoe lang op zoek naar een witte blazer. Deze ziet er leuk uit, wel een beetje duur voor iets dat weer heel erg besmettelijk is, haha: het is ook nooit goed. 

zara3

Zwarte sandaaltjes met panter €29,95 – Zwarte sandaaltjes €29,95

Schattige sandaaltjes, leuke prijs: helemaal niets mis mee. Ik zou nooit ergens anders schoenen kopen dan bij de winkel waar ik werk (Shuz by Vollaerts, Haarlem). Maar als ik dan toch mijn favorieten uitkies, dan vind ik deze wel erg leuk!

zara4

Gele sleehakken €59,95 – Oranje leren sleehakken €69,95

Wauw, kleur!! De gele vind ik heel erg stoer en super leuk onder een broek. De oranje vind ik ook super leuk en ook voor onder een broek, maar die kunnen ook zeker onder een jurkje. Helemaal summer proof!

zara2

Witte leren tas €139,00 – Rode leren shopper €89,95

Mooie tassen! Ik heb ineens liefde voor tassen met franjes. Op mijn werk hebben we een oranje suede tas met franjes en daar heb ik mijn oog al op laten vallen. Deze exemplaren vind ik ook super leuk, misschien een beetje duur voor Zara tassen? Vooral die witte, daar kan ik ook wel een andere leuke ‘merktas’ voor vinden. Maar trouwens, het gaat natuurlijk helemaal niet op merken (haha), het gaat erom of je iets heel erg mooi vindt. 

zara1

Blauwe portefeuille €19,95

En als laatste deze turquoise portefeuille. Moeilijk in te schatten hoe groot hij is, maar als het een clutch-formaat is en ik zie hem liggen bij Zara en hij is leuk, dan neem ik hem zeker te weten mee!

Hopelijk is Zara in Antwerpen een beetje groot en hebben ze mijn favorieten items in de winkel liggen. De vorige keer dat ik ging winkelen bij Zara, werd ik namelijk een beetje teleurgesteld in de winkel en hopelijk gebeurt dat nu niet weer. Maar ach, zal wel goedkomen. Het is maar kleding! Ik heb in ieder geval zin in ons dagje Antwerpen. Ben er zelf nog nooit geweest, dus als jullie tips hebben? Die zijn altijd welkom!

X Malou

3 gedachtes over “Favorieten: Zara

  1. Mooie dingen! Jammer van de Forever21.. Het ligt echt heel erg aan de collectie elke keer. De ene keer vind ik heel leuk dingen (zoals mijn grijs/zwarte jasje!) en de andere keer helemaal niks…

Geef een reactie

