New in: slip on sneakers

SAM_1269kopie

Iedere dag refreshte ik wel tien de keer ‘gymp’-pagina van de H&M webshop in de hoop dat de python slip on sneakers weer op voorraad kwamen. Tevergeefs natuurlijk, die zijn hartstikke uitverkocht. Wel kon ik een paar zwart/witte bemachtigen, maar helaas waren ze een maatje te groot en hoop ik daar een ander mee blij te maken. Afgelopen weekend kocht ik toch slip ons, maar gewoon op mijn eigen werk! Kijk mee naar de foto’s..

Op mijn werk (Shuz Vollaerts Haarlem) verkopen we hele leuke schoenen, ik had al een paar Adidas sneakers gekocht dit seizoen en wilde dus nog slip in sneakers. Ik wilde wachten totdat echt alles binnen was en dan een goede keuze maken. En dat deed ik afgelopen weekend, deze perfecte slip ons met panterprint van Via Roma voegde ik toe aan mijn schoenencollectie en ik ben dol op ze! Ze zijn €184,95 en te bestellen via www.shuz.nl. Ik ben super blij met dit paar en hoop er binnenkort een leuke outfitfoto mee te maken!

SAM_1270kopieSAM_1267kopieSAM_1268kopieNaamloos-1

X Malou

2 gedachtes over “New in: slip on sneakers

Geef een reactie

