Work that ass: week 6?

20140401-113245.jpg

Welke week is het nou? Ik weet het niet meer, misschien wel een goed teken: want ik ben niet aan het op- of aftellen en het gaat gewoon vanzelf!

Vorige week heb ik twee keer hardgelopen en ik voelde me trots. Trots op mijzelf, want ik kwam al helemaal tot Santpoort-Zuid (vlakbij hoor, haha) en weer terug. Ik loop nu meer hard tijdens een halfuur dan dat ik wandel en het begint ergens op te lijken. Ook doe ik nog steeds mijn walking lunges en squats als ik heb hardgelopen.

20140401-113344.jpg

Wel kreeg ik van iemand een artikel toegestuurd met daarin een onderzoek dat niet alleen squats helpen voor het krijgen van mooie billen. Tsja, dat had ik zelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken. Binnenkort maar eens op een rijtje welke oefeningen in eventueel zelf nog zou kunnen toevoegen en bovendien: die ik thuis kan doen. Ik merk dat ik de discipline wel heb, dus waarom zou ik daar geen gebruik van maken?

Met eten en tussendoortjes gaat het goed. Ik haal veel fruit, waarvan heel veel verrot is door die stomme Turk op het marsmanplein. Ik wilde hem een ‘kans’ geven, want als er steeds meer mensen gaan kopen.. Dan blijft het fruit niet lang liggen en zal de kwaliteit wel goed zijn. Eerst kocht ik alleen appels en groente, dan kon ik aan de buitenkant wel zien of het goed was. Maar na keiharde aardbeien, een verrotte ananas en mango ben ik er klaar mee. Zelf het fruit bij de AH is beter en ik ga wel naar een Turkse supermarkt in Haarlem waar ik zeker weet dat alles oke is (schoterweg). Zo even afgeleid, maar dat dus. Dat bananenbrood heb ik weg gedaan met pijn in m’n hart, maar het was echt niet lekker. En ik neem nu voornamelijk komkommer en ongebrande noten en rozijnen. Jum!

20140401-113526.jpg

Woog ik zes weken geleden nog 63 kilo, woog ik vanochtend 60 kilo. Het gaat goed. Nog twee kilo tot m’n streefgewicht en dan volhouden. Niet afvallen, maar op dezelfde lijn blijven. Ik ben blij, het gaat goed en bovendien hoef ik er niet teveel moeite voor te doen!

X Malou

6 gedachtes over “Work that ass: week 6?

Geef een reactie

