Work that ass: bad ass

20140325-073236.jpg

Ik had voorspeld dat er een dip zou gaan komen en ja hoor, mijn voorspelling was juist. Afgelopen week was een klaarblijkelijk drukke week en ik heb niets uitgevoerd. Op een hardlooprondje van woensdagochtend na dan..

Zoveel goede voornemens, hard van stapel lopen en vervolgens de voornemens laten lopen. Ik had de klok erop gelijk kunnen zetten dat dit ging gebeuren. Maar ik blijf niet in deze dip hangen hoor, ik ga gewoon door!

20140325-073614.jpg

Ik heb heel veel school gehad, te veel brood gegeten, te veel slechte tussendoortjes gegeten door verjaardagen en als klap op de vuurpijl heb ik gisteren Red Band snoepjes gehaald voor de boyfriend, aangezien we al vier weken niets lekkers in huis hadden, en heb zelf behoorlijk geholpen aan het opeten van de snoepjes. GOD, waarom kon ik mijzelf niet inhouden. Waarom heb ik geen stukje bananenbrood gepakt, of komkommer.. Of noten?

Jullie begrijpen het wel: die weegschaal heb ik nog even weten te vermijden. En vanaf morgen (dinsdag) ga ik weer aan de slag. Ik heb tentamens en dus tijd om goed voor mijzelf te zorgen en lekkere maaltijden te bereiden. Dinsdagochtend begint met een rondje hardlopen en ook donderdag en zondag is het de bedoeling dat ik weer ga hardlopen.
Misschien komt de verzwakking ook wel omdat ik opzie tegen het schema.. Ik moet langer achter elkaar gaan hardlopen, tsja.. Het was te verwachten. Maar ik hoop gewoon niet dat ik het niet volhou. Maar hoe langer ik wacht, hoe groter de kans dat dit gaat gebeuren.

Ach, ik ga vol goede moed weer verder! Hopelijk volgende week een positievere blogpost, haha.

X Malou

Je kunt mij volgen op: instagram, twitter en facebook

2 gedachtes over “Work that ass: bad ass

  1. ahh don’t be too hard on yourself! zometeen als het weer lekker weer is vliegen de kilo’s er af:) ik zocht trouwens lekkere recepten en toen kwam ik op https://fitbeauty.nl/ en na een paar minuten rondkijken op die site zag ik dat het van Teni is. Die zat toch ooit bij ons in de klas op het Mendel? Echt grappig, en leuke site 🙂 moet je maar even checken, ook voor gezonde kook tips. xx

Geef een reactie

