Wonen: Krukjes

20140324-073015.jpg

Ik vind het heerlijk om het internet af te struinen naar meubels, accessoires, frutsels en tuttels! Het meest leuk vind ik dat je dan allemaal webshops tegenkomt die je anders niet had gevonden. Dat wil niet zeggen dat dat de leukste webshops zijn, maar ik blijf mij verbazen hoe groot het aanbod is! Gisteren ging ik op zoek naar een krukje. Van mijn oma heb ik een hele leuk pot gehad waar nog een plant in moet komen en omdat ik denk dat het zo laat bij de grond staat (moet nog even afwachten hoe groot de plant gaat worden), wil ik het denk ik op een krukje zetten. Sowieso vind ik een krukje heel erg leuk! Hier mijn favorieten die ik het gevonden op het internet:

Schermafbeelding 2014-03-23 om 20.20.28

Bol.com – €35,00

Oorspronkelijk is dit een kinderkrukje, maar als bijzettafel of om een pot op te zetten is hij natuurlijk perfect. Kan ook niet zo snel omvallen!

Schermafbeelding 2014-03-23 om 20.20.42

Bol.com – €70,00

Dit is de ‘volwassen’ versie van hierboven. Die is voor mijn doeleind iets te groot denk ik, maar hij is wel erg leuk voor als extra stoel aan tafel!

Schermafbeelding 2014-03-23 om 20.22.43

Bol.com – €61,00

Dit is echt een krukje voor mij, gecombineerd met een gekke kleur! Ik vind hem leuk. Maar eigenlijk wel wat te duur voor zo’n simpel krukje. Eigenlijk moet ik op zoek gaan naar een goedkopere versie en hem dan zelf schilderen. Dan kan het ook nog in een kleur die ik zelf heel erg mooi vind (ookal vind ik deze ook heel erg gaaf).

9200000022840629

Bol.com – €75,00

Door de eenvoud is dit krukje perfect. Deze zou ik niet gebruiken om op te zitten, maar als bijzettafel of om een pot op te zetten.. Ja!! De vorm, structuur en de kleur maken hem perfect. Net een stukje bos in jouw huis, lekker sfeervol.

Schermafbeelding 2014-03-23 om 20.24.39

Bol.com – €79,00

Deze vind ik echt veel te duur. Hij is van het merk Bloomingdale, en hoe leuk ik het merk ook vind.. Wat is het duur!! Zo jammer.. Mooi krukje wel!
Ik blijf mij trouwens wel verbazen over het aanbod van bol.com, wat is hun assortiment de laatste jaren vergroot!! Kocht ik er eerst alleen nog boeken en cd’s, kun je er nu terecht voor je cosmetica en woonaccessoires!

kruk-wit

Wehkamp.nl – €25,00

Deze vind ik leuk!! Leuk dat industriële stijltje en ook niet te duur. Ja, like! Misschien ga ik wel overwegen om deze aan te schaffen. Lekker simpel.

vtwonen-kruk-wit

Wehkamp.nl – €69,00

Misschien vind ik deze ietwat te wit voor in mijn huis. Alles is al zo wit.. Hij is wel leuk en simpel! Eigenlijk zou ik dit model wel willen, naar dan gewoon van hout en onbewerkt. Iemand kennissen die dat zelf kunnen maken? (haha)

rustiek-houten-krukje-storebror

Storebore – €52,50

Leuk door zijn eenvoud, maar waarom dan zo prijzig? Als deze voor de helft was geweest, dan vond ik het een leuke optie. Vooral omdat ik hem dan zelf nog kon gaan schilderen. Voor nu: te duur voor zo’n eenvoudig ding!

hk-living-kruk-bruin-naturel-teak-25x42x54cm-kruk

HK-living – €79,95

Deze vind ik gaaf!! Misschien zou een pot en een plant er niet zo stabiel op staan, maar die oranje poten die doen het hem hoor! Ik heb allemaal oranje accenten in m’n huis, ja like!

Schermafbeelding 2014-03-23 om 20.05.08

Goossenswonen.nl – €79,00

Deze zou ik niet kopen, maar vind hem wel erg leuk en apart!

007385000200000001

Woonexpress.nl – €39,95

Simpel.. Maar wel oke.

a0003864

Trendhopper.nl – €69,95

Deze is toch ook gaaf!! Dit vind ik denk ik wel een van de leukste en zou perfect staan in m’n huis. Met de plant, zonder de plant.. Maakt allemaal niet uit. I like! Wanneer was ik ook alweer jarig? Oja.. Februari, haha!

Ik heb weer lekker gestruind en heb inspiratie opgedaan! Het liefst zou ik de laatste aanschaffen, maar eerst maar eens kijken hoe de pot en de plant komen te staan. Ik hou jullie op de hoogte.
Welke zouden jullie kiezen, of misschien houden jullie wel helemaal niet van deze stijl?

Fijne dag vandaag!
X Malou

 

Je kunt mij volgen op: instagramtwitter en facebook

2 gedachtes over “Wonen: Krukjes

Geef een reactie

