Mrs. Carter World Tour – Beyonce 2014

tumblr_n2nj9rENki1rqgjz2o1_1280Dat ik fan ben van Beyonce dat mag wel duidelijk zijn. Ik kan uren naar haar muziek luisteren, keihard meezingen en er heerlijk op dansen. Zij is mijn idool en ik was dan ook reuze blij dat ik hoorde dat ze voor de tweede keer binnen een jaar naar Nederland kwam. Vorig jaar was ik met Katinka in april naar de mrs. Carter Show en dit jaar gingen wij gewoon weer. Ik kwam als één van de gelukkige door de virtuele wachtrij en bemachtigde vijf kaarten. Samen met Katinka, Debbie, Bo en Vivianne heb ik een geweldige avond gehad. Kijk mee naar de foto’s van haar show.

tumblr_n2ov4nqwV01rqgjz2o1_1280

tumblr_n2ov5u4Yxc1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2ov89uija1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2qn6yZg2d1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2njc094iz1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2niyxgMKi1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2nj9rENki1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2qn95Wvpq1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2nj8gU3Le1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2qno1Clag1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2ovijIp6J1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2qnrri0xe1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2qnu3H0qJ1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2jir23dfj1rqgjz2o1_1280

tumblr_n2qnlaEYdG1rqgjz2o1_1280

De show was anders dan vorig jaar, en dat maakte het extra leuk. Als de show overigens hetzelfde was geweest, dan had mij dat ook echt niet uitgemaakt. Ik vind het heerlijk om naar deze vrouw te kijken. Ze is sexy, kan heel erg goed dansen en tegelijkertijd ook nog eens heel erg goed zingen. Ze praat met het publiek en ondanks dat de zaal ontzettend groot is, voelt het als een een intiem concert.

De show was wel snel voorbij, voor mijn gevoel dan. Ik heb het gevoel dat het vorig jaar langer duurde, maar misschien komt dat wel omdat het toen mijn eerste keer was en ik nu nog uitkeek naar liedjes die niet kwamen. Logisch natuurlijk, want van haar nieuwe album had ze ook een stuk of vijf nummers uitgekozen.
Vorig jaar stonden Katinka en ik, en ik weet nog dat ik ongelooflijk veel spierpijn in mijn nek had van het kijken over de mensen heen. Nu zaten we in vak 107, recht tegenover het podium op de eerste ring. Super fijne plekken. We konden alles heel erg goed zien, en ook de choreografie van de dansers was nu leuk om te zien. Beyonce was klein van zo ver weg, maar ach.. Vorig jaar heb ik haar van heel dichtbij gezien!

Als ze binnenkort weer komt, dan zou ik zeker te weten nog een keer gaan. Denk niet dat dat snel gaat gebeuren, ik moet het nu doen met de filmpjes en haar CD/DVD. Het is wachten geblazen op de DVD van haar concert, zodra die er is.. Ligt hij bij mij als eerste in huis!

Hier nog even een impressie voor jullie (met onder andere filmpjes van Debbie en mij):

Nagenieten van @beyonce ❤️

A post shared by Malou Meeuwes (@maloumeeuwes) on

Love on top 😍 @beyonce @ziggodome #instavid #amsterdam

A post shared by Debbie Zwiers (@mrsbeautyscene) on

Partition ❤️❤️❤️❤️ @beyonce #ziggodome #amsterdam #instavid

A post shared by Debbie Zwiers (@mrsbeautyscene) on

Drunk in love ❤️❤️❤️❤️❤️ @beyonce #ziggodome #amsterdam #instavid #surfboard

A post shared by Debbie Zwiers (@mrsbeautyscene) on

❤️

A post shared by Malou Meeuwes (@maloumeeuwes) on

X Malou

Je kunt mij volgen op: instagramtwitter en facebook.

Een gedachte over “Mrs. Carter World Tour – Beyonce 2014

Geef een reactie

