Hema washi tape & notitieboekje

foto 1-9

Hema heeft al heel lang altijd leuke notitieboekjes, snelhechters en agenda’s. Ik heb werkelijk waar ieder jaar weer een agenda van Hema. De agenda’s zijn simpel, je kunt er zelf leuke foto’s in doen en kunt ze verder zelf ook leuk versieren. Hema heeft zijn assortiment uitgebreid en ik ben fan! Bovenstaand zie je al het leuke notitieboekje dat ik heb gescoord, en ook de desk planner ligt hier in huis!

foto 3-6

foto 2-9

Hema heeft sinds kort een heel groot assortiment ‘Washi Tape‘. Tape dat hele leuke prints bevat en niet zo erg plakt als plakband. Je kunt namelijk dit soort tape gewoon ergens opplakken en vervolgens er weer afhalen! Ik gebruik het vooral in mijn notitieboekjes om aan te geven wanneer mijn bijvoorbeeld college aantekeningen eindigen. Zo wordt mijn aantekeningen boekje een stuk vrolijker en vind ik het ook niet erg om erin te schrijven. Waar ik eerst nooit een notitieboekje vol kreeg, want dan was ik alweer begonnen met de volgende, ben ik met dit boekje al bijna op de helft en wat ziet het er leuk uit!

foto 2-10

foto 1-10

De desk planner gebruik ik als een soort to do-list en agenda tegelijk. Eigenlijk gebruik ik tegenwoordig voornamelijk mijn agenda in mijn iPhone, gebruik ik ook nog wel mijn agenda van Hema, maar nadat deze desk planner zijn intrede heeft gedaan, gebruik ik deze voornamelijk. Lekker schrijven en strepen, i love it! Ik schrijf er precies in wanneer en hoe laat ik college heb, wanneer we thuis eten en wanneer niet, wanneer ik boodschappen moet doen en wanneer ik blogs wil schrijven en huiswerk moet doen. Als het ‘af’ is kan ik het lekker markeren, heerlijk! Je kan zelf bovenin de hokjes de datum invullen, dus als je hem eens een weekje of twee niet gebruikt, dan is dat niet erg, geen pagina verspilling!

Washi tape kun je overigens niet alleen gebruiken om papier mee te pimpen, maar je kunt er ook heel leuk andere dingen mee doen. Mijn schoonzusje kwam er al mee om er posters mee op de muur te hangen en op Pinterest ben ik nog even op zoek gegaan naar andere leuke ideeën.

trendenser_washi_diy_can_506d9b5e9606ee01b89e7c7ebron foto

IMG_1345bron foto

wedding_trend_washi_tape_centrepieces1bron foto

66ee624816c31fd8ba97ed0b22a4fef3bron foto

Ga snel eens kijken bij Hema! Hoe groter Hema is, hoe groter het assortiment is. Ik heb nu drie rolletjes met roze en grijs, maar wil eigenlijk nog meer. In Haarlem hebben ze alleen nog maar met die bloemetjes, en die vind ik niet zo leuk. Dus binnenkort even naar een grote Hema, misschien in Utrecht of Amsterdam!

X Malou

Je kunt mij volgen op: instagramtwitter en facebook.

Een gedachte over “Hema washi tape & notitieboekje

Geef een reactie

