FASHION: Favorieten zara.com

image-503

Al heb ik afgelopen februari nog heel veel kleding voor mijn verjaardag gekregen en gekocht, mijn vrouwenhart gaat toch weer harder kloppen als ik kleding aan het bekijken ben ik verschillende webshops. Naast mijn rondje blogs die ik wel twee keer per dag maak, maak ik ook nog eens een paar keer in de week een rondje langs leuke webshops. Even virtueel kijken, kijken en niet kopen! Dit keer was Zara aan de beurt, zoals wel vaker!

zara1

Roze jas met ronde hals €99,95 – Mantel met ronde hals €89,95

Ik heb een geweldig vest van Samsoe Samsoe voor mij verjaardag gehad (ik zie dat alleen nog maar maat XL te krijgen is..), maar heb eigenlijk helemaal geen lange jas voor erover heen (oke, ik heb een trenchcoat van vijf jaar geleden.. maar die vind ik eigenlijk niet meer zo heel erg leuk). Ik vind deze jassen erg leuk! Hield ik vroeger alleen maar van V-hals, nu de ronde halsen volop in de winkels hangen, vind ik dat eigenlijk ook wel heel erg leuk!

zara2

Gele jas met zakken €99,95 – Jack met ritsen €79,95

Ja, die gele jas is ook leuk! Maar ik denk dat mijn dikke vest daar helemaal niet onder past. Ach dat hoeft ook niet, ik vind die gele jas sowieso heel erg leuk. En korte jasjes? Ik blijf er een zwak voor houden terwijl mijn hele kast al volhangt.. Ach, daar zijn we vrouwen voor!

zara3

Jurk met ketting schouder €39,95 – Jurk met print €49,95

Met het mooie weekend van afgelopen week, krijg ik wel weer zin in jurkjes. Ik begin mijn benen alweer goed te verzorgen (tsja.. in de winter zitten ze toch onder mijn broek. Foute gedachte, maar toch zo waar!) met bodybutter en ik mei mogen ze de eerste zonnestralen gaan voelen, want dan ga ik met mijn oma naar Benidorm! Gelukkig hebben ze daar ook een Zara (met hele fijne Spaanse prijzen!) en zullen er vast en zeker een aantal items mee terug gaan.

zara4

Denim bermuda met scheuren €29,95 – Tricot wikkelvest €49,95

Zo’n kort broekje heb ik niet, en zoek ik eigenlijk echt nog. Maar ja.. het is nog maar maart, die kan ik ook wel in Spanje kopen! En dat wikkelvest, die lijkt wel op mijn Samsoe Samsoe vest, alleen dan korter!

zara5

Wikkelvest met kabelsteek €39,95 – Ajour trui met v hals rugpand €39,95

zara6

Lange basic trui €12,95 – T-shirt met tekst €19,95

zara7

Leren pump met brede hak €49,95 – Leren pump met brede hak €49,95

Dit vind ik echt de allermooiste hakken ever. Op mijn werk hebben we ook een paar van Unisa. Ik heb ze gepast, maar doordat ik echt een veel te brede voorvoet heb (thanks to my Hallux Valgus) pas ik ze niet.. Zo jammer! Maar ik vind het bij andere vrouwen altijd ontzettend mooi staan.

2673002050_1_1_1

Ronde ketting €19,95

Deze vind ik zo leuk, jammer dat ik hem in Haarlem nog niet heb zien hangen. We hebben sinds een half jaar (?) een Zara in Haarlem en eerst was ik ongelooflijk blij, maar hij valt me toch tegen.. Hij is niet heel erg groot en omdat ik altijd eerst op internet kijk, weet ik precies wat Zara heeft. Vervolgens ben ik dan in de Zara in Haarlem en hebben ze de helft niet hangen. Jammer! Daarom ga ik wel eens de Zara in Utrecht naar binnen en binnenkort ga ik naar Zara Amsterdam!

X Malou

Je kunt mij volgen op: instagramtwitter en facebook.

2 gedachtes over “FASHION: Favorieten zara.com

  1. Jaa, die hakken zijn zo leuk, maar ze lopen écht niet lekker, zo jammer 😦
    verder lijken die modellen van de zara altijd ziek, haha. heb je de ketting inmiddels? x

Geef een reactie

