PLOG 12/3

foto-1

Ik besloot gisteren weer eens een dag te ploggen, oftewel photo bloggen. Ik had een leuke dag samen met mijn Franse nichtjes, dus het was wel de moeite waard om alles op foto vast te leggen. Veel plezier!

foto 1-11Zo, goedemorgen! Ik word altijd zo blij van een ochtend met zon. Een mooie zonsopkomst en al die zonnestralen die mijn woonkamer in schijnen, ja blij!!

foto 2-11Ik ben vroeg opgestaan, want ik heb een druk programma!

foto 3-7Ontbijtje: yoghurt met muesli, rozijnen en honing.

foto 4-5Lekker opgemaakt en zon!!

foto 5-5Even richting de Albert Heijn, nog even wat boodschapjes halen: fruit, keukenrolpapier, spa rood..

foto 1-12Toch maar besloten om iets anders aan te doen. Ik wilde mijn zwarte hoed op, maar kwam erachter dat ik eruit zag alsof ik naar een begrafenis ging. Ik heb mijn favoriete vest aangetrokken en heb die gebruikt als ‘jas’.

foto 2-12Het wordt een leuke dag! Eerst even langs mijn moeder, de hond uitlaten en kopje koffie drinken en vervolgens ging ik met mijn Franse nichtjes en tante naar Amsterdam; winkelen!

foto 4-6

foto 5-4Lekker met Hunter een half uurtje wandelen. Die hond is altijd zó blij als ik kom en met hem uitga. Ik denk dat hij weet dat hij dan sowieso los mag lopen en dat ik een lading snoepjes mee heb, haha. Overigens was hij zo ondeugend als het maar kan, hij had een gat in het hek gevonden en ging ervandoor over het fietspad.. GRR. Ik werd heel boos en toen kwam hij gelukkig terug, haha. Brave hond.

foto 1-13Bij mijn ouders thuis, hond is rustig en ligt de slapen in de zon. Ik kan weggaan!

foto 2-13Jaaaa, we zijn lekker wezen winkelen! Ongeveer één keer per keer per jaar komen zij naar Nederland toe en dat is altijd ontzettend gezellig. Deze keer had ik toevallig een dag vrij, en gingen we dus lekker winkelen in Amsterdam. En lunchen en op een terras zitten.. gelukkig was het zulk lekker weer!

foto 4-7Lunch! We hadden afgesproken met mijn oom en tante in Amsterdam en gingen met hun lunchen bij de Brakke Grond achter het Rokin (echt een aanrader, ze hebben een leuk terras). Ik had een salade met geroosterde groente met humus, jum!

foto 2-14addict..

foto 3-10Haha, even de toerist spelen in de klomp op de dam.

foto 4-8Deze foto laat goed zien hoe onze dag was, super LEUK.

foto 1-14Nog even een drankje voordat we richting het station gingen. We gingen vanaf het station door de Kalverstraat richting Leidsestraat en dan via de grachten naar de Negen Straatjes, die allemaal door geweest en vervolgens geen poten meer om op te staan.. Hier zaten we even achter Magna Plaza uit te puffen van onze wandeling, de laatste zonnestralen meepikken.

foto 5-6Wat hou ik toch van Amsterdam, ik mis het best wel als stad. Twee jaar geleden studeerde ik er nog, en toch vond ik het leuker om in het centrum van een stad te studeren dan nu op de Uithof in Utrecht.

foto 5-7Deze ketting van Zara heb ik gehad van mijn tante, super blij mee! Ik was echt dwars af en heb thuis even wat gegeten.

foto 2-15Vervolgens kwam Marissa (zus van Dennis) nog even langs voor school. Ze heeft echt super leuke hardloopschoenen!

Het was echt een suuuuper leuke dag, maar wat een pijn aan m’n voeten heb ik nu. Lekker slapen! Morgen weer een dag school (vandaag dus).

X Malou

Je kunt mij volgen op: instagramtwitter en facebook.

Geef een reactie

