NEW IN: beauty stuff

foto 2-6Ik heb hele mooie nieuwe beauty producten gekocht de afgelopen week en die deel ik graag met jullie! Ik was niet van plan om geld uit te geven, maar de Minerelize Skinfinish van MAC stond op mijn verlanglijstje en is limited edition, het Essie nagellakje was gewoon een gelukje en voor de Estee lauder lipstick heb ik helemaal niets betaald. Benieuwd naar hoe de producten eruit zien?

foto 1-6Niet afgelopen week, maar die week daarvoor kwam MAC Cosmetics met een nieuwe limited edition uit. Eerder dan verwacht stond de collectie al online en gelukkig werd ik getipt door mede-beautylover Maud. Binnen een paar minuten had ik dit prachtige product besteld en ik kon gaan zitten wachten op de deurmat, totdat hij binnen zou komen. Ik heb geen moment spijt gehad van dit product. De Minerelize Skinfinishes van MAC kun je gebruiken als highlighter of als blush. Dit is kleur Stereo Rose, en die is al eens eerder uitgekomen en heel erg populair (nu ook al uitverkocht in de webshop..), de MSF is €28 en helemaal zijn geld waard.

foto 4-2

foto 5-2Ik vind de kleur op mijn wangen geweldig en blijf er de hele dag naar kijken. Verder draag ik:

– MAC Cosmetics Prep + Prime natural radiance base
– L’Oreal Lumi Magique foundation in kleur in C2 Rosy Porcelain
– Anastacia Illumin8 Bronzer in 02 Sun Bronzed
– MAC Cosmetica RiRi oogschaduw palette in Her Cocao
– L’Oreal Paris Super Liner Perfect Slim
– Maybelline Volum’Express mascara
– Estee Lauder Pure Color Envy Sculpting lipstick in Desirable

foto 2-4Dan komen we dus meteen op het product dat ik ook nieuw heb. Namelijk de nieuwe lipstick van Estee Lauder. De Pure Color Envy Sculpting lipstick in Desirable. Ik zag de lipsticks al op blogs voorbijkomen en ik had al mijn zinnen gezet op deze kleur. Het is een hele fijne romige lipstick die best lang houdbaar is op jouw lippen. Voor mij is het de ultieme nude kleur, en ik ben er ontzettend blij mee. Toevallig is er bij Ici Paris XL nog tot 16 maart 40% korting op alle lipproducten, en ik had nog een cadeaubon dus hoefde helemaal niets af te rekenen. Is dan nog eens een mazzeltje!
foto 1-5

foto 3-3Vrijdag reed ik samen met Dennis mee naar Sloterdijk, hij zette mij af bij het station en ging zelf daarna naar kantoor. Ik had nog even tijd om de Etos in de lopen (waardoor ik wel vervolgens vergeten was in te checken..) en keek bij de Essie lakjes. Bij Etos was er vorige week 30% korting op alle make-up artikelen en eigenlijk wil ik dan altijd dingen kopen. Maar ik had met mijzelf afgesproken dat ik geen nieuwe nagellak nodig had (haha). Ik liep er dus weer langs en vervolgens viel mijn oog op het 50%-kortingsbakje. Daar zat één Essie nagellakje in waar helemaal niets mee aan de hand was, en zelfs gewoon in de normale collectie zit. Nu €5, nou dat kon ik natuurlijk niet laten liggen.. Dus Lapiz of Luxury heb ik meegnomen en ben ontzettend blij met deze kleur!
foto 1-4Kunnen jullie ook blij worden van nieuwe beautyproducten, of mischien wel iets heel anders? Fijne dag verder!

X Malou

Je kunt mij volgen op: instagramtwitter en facebook.

2 gedachtes over “NEW IN: beauty stuff

Geef een reactie

