BEAUTY: Essie ‘Mezmerised’ swatch

20140303-200912.jpg
Voor mijn verjaardag kreeg ik van m’n lieve collega een nagellakje van Essie! Super lief. Ze weet hoe veel ik van nagellak hou, en vooral van Essie. Ik heb de laatste jaren ongelooflijk veel nagellak verzameld, ook doordat ik een aantal maanden voor Beautyscene heb gewerkt. Maar voor nu de swatches van dit geweldig mooie lakje!

20140303-201209.jpg

20140303-201233.jpg
Laatst had ik het er met Dennis over dat zijn collega’s blauwe nagellak lelijk vinden, haha raad eens welke kleur ik op dat moment op m’n nagels had? Juist, blauw. Ik hou van blauwe nagellak en vooral van donkerblauw en kobaltblauw! Carola (collega) had dan ook een schot in de roos met dit nagellakje die ik nog niet had!

20140303-201415.jpg

20140303-201426.jpg
De kleur vind ik geweldig en dan nog maar over het merk te zwijgen. Ik ben dol op Essie. Met een goede basecoat en topcoat blijft een lakje van Essie zo een hele week zitten zonder tipwear (!!). Ook dekken de lakjes van Essie in één a twee laagjes. Ohhhh, ja het is echt m’n favoriete merk!
Thanks Carool, je weet precies wat ik mooi vind!

X Malou

Geef een reactie

