Favorieten H&M Home

image-498

Dennis en ik zijn 7 maanden geleden samen gaan wonen, zonder dat we daar ook echt al plannen voor hadden. We kregen de kans om een aantal appartementen te bezichtigen, gingen langs de Hypotheker en binnen een aantal weken was alles geregeld. Binnen no time hadden we al onze meubels aangeschaft waar we nog wel even op moesten wachten in verband met een lange levertijd. Een paar weken hebben ze in een appartement zonder meubels geleefd, maar we ware zo ongelooflijk blij en gelukkig dat dat allemaal niet meer uitmaakte. Over accessoires had ik niet zo heel erg nagedacht en kocht vooral van alles wat ik gewoon leuk vond. Na verloop van tijd was het appartement helemaal aangekleed en was het super gezellig. Dat is het nog steeds, maar soms kriebelt het wel.. en zou ik zo allemaal andere dingen voor in huis willen kopen! H&M Home heeft heel veel leuke dingen in hun webshop en ik zocht mijn favorieten uit! Kijk mee..

Slaapkamer

hmprod-25

Ik vind het leuk als de slaapkamer strak is, maar wel sfeervol. Ik vind dat wij nu een beetje een ‘saaie’ slaapkamer hebben, maar niet alles kan in één keer helemaal goed ‘af’ zijn. Ik vind dit plaid heel erg leuk, maar hij is niet groot genoeg voor ons bed.. maar wel als ik hem natuurlijk zo nonchalant neerleg. Die mand vind ik overigens ook heel erg leuk! Wel moet je altijd uitkijken dat de kamer niet een rommeltje wordt met al die accessoires.
hmprod-20

Kussenhoes – €24,95 – bron foto

hmprod-22

Plaid – €69,95 – bron foto

hmprod-23

Kaars – €4,95 – bron foto

hmprod-24

Opbergmand – €19,95 – bron foto

Slaapkamer

hmprod-1

Nog zo’n leuke slaapkamer! Ik vind die kussens met die beesten erop echt heel erg leuk. Het dekbedovertrek is helaas alleen verkrijgbaar voor een eenpersoonsbed.. jammer! Want ik vind hem wel echt heel erg leuk. Ik hou van oranje, en dat vind ik leuk gecombineerd met die panter!

hmprod-2

Dekbedovertrek – €24,95 – bron foto

hmprod-3

Kussensloop – €7,95 – bron fotohmprod-4

Kussenhoes – €7,95 – bron fotohmprod

Tijger kussenhoes – €7,95 – bron foto

Keuken

hmprod-5

In onze huiskamer hebben we al oranje accessoires en dit tafelkleed vind ik er wel echt ontzettend leuk bij staan. Het geeft mij ook zo’n zomers gevoel! Hier zie je weer de opbergmand die ik erg leuk vind, en ik hou gewoon van de combinatie grijs met oranje. Ook vind ik de schalen op tafel heel erg leuk.

hmprod-6Tafelkleed – €14,95 – bron foto

 hmprod-7

Kussenhoes – €4,95 – bron foto

hmprod-8Kussenhoes – €9,95 – bron foto

hmprod-9Theedoek – €3,95 – bron foto

hmprod-10Opbergmand – €7,95 – bron foto

hmprod-11Houten schaaltje – €7,95 – bron foto

hmprod-12Slabestek – €7,95 – bron foto

hmprod-13Houten schaal – €19,95 – bron foto

Badkamer

hmprod-14

In mijn woonkamer zou ik niet zulke opvallende accessoires willen hebben, maar in je badkamer is dit toch geinig! Ik hou er wel van. Vooral als alles lekker hetzelfde is en goed bij elkaar past. Het is dat mijn handdoeken allemaal nog prima zijn, maar een badlaken met een zebraprint past er misschien nog wel bij? En voor de mensen onder ons met een douchegordijn.. je hoeft geen saaie witte te nemen! De H&M heeft er heel veel met leuke printjes, fleurt je badkamer meteen helemaal op!

hmprod-15Douchegordijn – €17,95 – bron fotohmprod-16

Waszak – €14,95 – bron foto

hmprod-17Gastendoekjes – €7,95 – bron foto

hmprod-18Badmat – €9,95 – bron foto

hmprod-19Badlaken – €14,95 – bron foto

De H&M webshop verandert ook heel erg veel van collectie, ik neem elke week wel een kijkje en er staan altijd weer nieuwe dingen op! Als je iets gaat bestellen, vergeten jullie dan niet de kortingscodes? Verzendkosten hoef je nooit te betalen met 1304 (€5 korting) en 1319 voor 25% korting op het duurste artikel, scheelt toch weer! Ik ga denk ik voor het tafelkleed.. ik vind hem zo leuk!

X Malou

Je kunt mij volgen via Instagram: 

images-3

2 gedachtes over “Favorieten H&M Home

Geef een reactie

