Lexmond vs Lexmond by Royal Asscher

Schermafbeelding 2014-03-01 om 20.24.34bron foto

Een aantal dagen geleden hebben Jetteke en Lieke van Lexmond hun juwelencollectie gepresenteerd in de stad van de liefde, Parijs. In oktober werd duidelijk dat de zusjes van Lexmond een juwelencollectie ging ontwerpen samen met Royal Asscher, dat moesten wel prachtstukken worden. De presentatie van hun exclusieve juwelen vond plaats in de Nederlandse Ambassade. Bij RTL Boulevard hoorde ik de prijzen van de juwelen, want volgens de zusjes zelf hebben zij het beste van het beste gemaakt en zijn de juwelen voor het hele leven, en was razend benieuwd naar de collectie. Ik heb beeldmateriaal opgezocht, en jullie kunnen je ophalen aan de prachtige stukken!

De collectie bestaat uit pendants, colliers, armbanden, oorbellen en ringen. Het is een heel opvallende collectie met grote elementen. Fruitstukken staan voorop in deze collectie en er wordt een combinatie gemaakt tussen kleur, goud, zilver en rosegoud. Maar of het ook echt stukken zijn voor het hele leven? Ik weet niet of ik een ketting met een ananas eraan over een jaar of twintig nog mooi vind. Wat we wel kunnen vaststellen is, dat de stukken stuk voor stuk onbetaalbaar zijn (voor mij in ieder geval), maar kijken en zwijmelen mag altijd!

b5391f422

LVL Pendant Pineapple – €7690 – bron foto

afd7d5362

LVL Pendant Pomegranate – €7140 – bron foto

4bb5652f0

LVL Pomegranate Ring – €8610 – bron foto

e9368b393LVL Pendant Strawberry – €5280 – bron foto

3f942e5f9LVL Palm Tree Collier – €19360 – bron foto

df1778305

LVL Palm Tree Bracelet – €9680 – bron foto

d7d81c4c7LVL Fruit Necklace – €27250 – bron foto

7d7bbf995

LVL Fruit Bracelet – €24750 – bron foto

312f62225LVL Small Coco de Mer pendants for palm leaves earrings – €12360 – bron foto

De pendants met fruitstukken eraan vind ik best schattig, maar het collier met alle fruitstukken eraan vind ik iets minder mooi! Daarentegen vind ik de Palm Tree ketting en armband wel erg mooi, waar is die pot met goud toch, of die geldbomen op mijn balkon, geld op m’n rug? Niet te vinden.. Ach, dan kunnen we er alleen nog maar van dromen! En trouwens, met al dat geld kan ik ook hele andere mooie dingen kopen! Wil je meer zien, dat kun je hier bekijken.

Schermafbeelding 2014-03-01 om 20.25.36

 

bron foto

X Malou

4 gedachtes over “Lexmond vs Lexmond by Royal Asscher

  1. Wat zijn dit een absurd dure prijzen, had ik eigenlijk niet verwacht bij hun collectie. Ik vind de sieraden wel leuk, maar ’t is niet echt iets voor mij om te dragen. Wel een hele mooie shoot!

Geef een reactie

