Ik heb het zo ‘druk’!

7fab6da059b73d5e5443303c8728f36a

bron foto

Ik blog nu een maandje en vind het heerlijk. Ik zeg vaak tegen mensen dat ik het ‘druk’ heb, want ja.. dat heb ik het ook!  Ik bedoel, jullie kennen mijn situatie: twee studies en een huishouden en nog veel meer geleuter. En het feit dat ik alles zo goed mogelijk wil doen en niet wil falen als huisvrouw en student.. Dus ja, soms zit mijn hoofd vol en heb ik het druk. Soms krijg ik het antwoord op mijn reactie: ‘dan moet je niet zoveel bloggen’, haha ik lach erom.

Want ik bedoel, bloggen.. is mijn hobby! En als ik nou ook al geen tijd meer zou hebben voor echt leuke dingen doen.. dan gaat er iets goed mis. Ik blog niet omdat het mij geld op zou leveren, ik blog niet tegen mijn wil in, het is geen ‘moeten’ ofzo, ik bedoel.. het is niet mijn werk! Het is mijn hobby. Andere mensen gamen als hobby, de ander haakt, weer een ander kookt als hobby, of hardlopen of weet ik veel wat. Muziek luisteren? Boeken lezen? Ik blog. En met heel veel plezier. Dus praat mij nou geen schuldgevoel aan, want zo’n blog kost natuurlijk geen uren. Ik schrijf wat er in mijn hoofd opkomt, en meestal druk ik niet eens op de toets ‘backspace’ of ‘delete’, ik vind het heerlijk!

Dus ja, ik heb het druk. En nee, ik stop niet met bloggen. En zoals jullie hebben gemerkt, heb ik het soms HEEL druk.. want dan komen er geen blogs online, haha. Bedankt dat ik dit even kwijt mocht. Is mijn hoofd weer even leeg!

X Malou

2 gedachtes over “Ik heb het zo ‘druk’!

Geef een reactie

