COS Jewellery

Schermafbeelding 2014-02-26 om 19.36.13Kennen jullie COS?  COS valt als brand onder de H&M groep en is een ongelooflijk leuk merk. COS wordt onder andere in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam verkocht en ook hebben zij een online shop. Ik zag COS wel eens voorbijkomen bij Shirley van styleguide.nl, maar het sprak mij nooit erg aan. De kleding ziet er erg recht toe en recht aan uit en van een plaatje zou ik het zeker niet kopen.

Maar laatst liep ik dus in de Bijenkorf in Amsterdam rond, en kwam toen ineens langs het gedeelte van COS. De collectie zag er super mooi uit, met strakke vormen en mooie kleuren. Ik liep langs de rekken en bekeek de kleding, en de prijzen vielen me echt alles mee. Het zijn een beetje Zara prijzen en soms iets duurder, maar de kwaliteit en de stoffen.. die zijn echt honderd keer mooier dan die van Zara. Vervolgens kwam ik bij de sieraden en daar stond ik pas echt te kwijlen, wat een mooie spullen. En ook weer hier: de prijzen vielen me alles mee. Ik ben even op de webshop gaan kijken en daar stonden de jewellery ook op. Hier mijn favorieten op een rij:

Schermafbeelding 2014-02-26 om 19.48.39

ketting – €25

Schermafbeelding 2014-02-26 om 19.52.19

ketting – €25

Schermafbeelding 2014-02-26 om 19.53.49ketting – €29

Schermafbeelding 2014-02-26 om 19.55.23ketting – €35

Schermafbeelding 2014-02-26 om 19.56.31ring – €12

Schermafbeelding 2014-02-26 om 19.57.55armband – €17

Schermafbeelding 2014-02-26 om 19.59.28armband – €29

Ieder stuk is zo simpel, en dat maakt het voor mij juist zo mooi. En leuke prijzen! Ik kan zelf niets zeggen over de kwaliteit, want ik heb zelf niets in mijn bezit. Hoewel ik die eerste ketting wel heel graag zou willen hebben. Prachtig! Wil je meer weten van dit merk, kijk dan even op de website van COS. En daar kun je vinden waar de filialen zich bevinden.

X Malou

Een gedachte over “COS Jewellery

Geef een reactie

