Mag ik even gillen?

Oke, soms heb ik even een wanhoop-momentje. En die heb ik dus nu. Denk ik dat ik alles op een rij heb, komen er ineens twijfels en angsten om de hoek kijken. Is het allemaal wel zo slim wat ik doe? En dan heb ik het over: nog tweeën half jaar studeren(!!) in plaats van werken. Kan ik nu niet beter gaan solliciteren.. ik bedoel, ik moet geld verdienen. Er is geld nodig, ik krijg in september geen studiefinanciering meer en hoe ga ik dat ooit allemaal redden? AAAAAAAAAAA. En op dit soort momenten moet ik mijzelf even knijpen: ‘Malou, rustig aan. Het komt allemaal goed.’

image-497

Want inderdaad, ik volg nu mijn droom. Ik wil een hele goede, leuke, lieve en getalenteerde logopediste worden. Jammer dat ik dat al niet wist op het vwo, maar gelukkig ben ik er achtergekomen en zijn er kansen. Ik bedoel, mijn ouders en Dennis maken het wel mogelijk dat ik kan studeren en nog niet werk (behalve dan m’n bijbaan natuurlijk). Waarvoor mijn grote, grote dank. Bedankt voor het luisteren naar dit gewauwel, ik ben blij dat ik ervan af ben!

X Malou

Een gedachte over “Mag ik even gillen?

Geef een reactie

