Birthday presents

image-494Ik ben dit jaar weer verwend met mijn verjaardag, en mijn gekregen cadeau’s laat ik maar al te graag aan jullie zien. Als jullie benieuwd zijn.. Kijk dan mee!

Samsoe Samsoe vest

image-486

hier te koop

Nu ik samen woon, steek ik vooral heel veel geld in het huis en hou ik weinig over voor mijzelf. Helemaal niet erg, want ik ben super blij met ons huisje! Maar soms wel jammer, want waar ik eerst wel veel kleding kocht, heb ik daar nu minder geld voor te besteden. Daarom heb ik aan mijn ouders kleding gevraagd, en ging ik gezellig met m’n moeder een dagje winkelen! Dit vest kocht ik bij Number Nine in de Kleine Houtstraat in Haarlem. Ik vergeet deze winkel altijd een beetje, maar ze verkopen er echt hele mooie kleding!

image-491

Numph trui

image-493hier te koop

Ook deze trui kocht ik bij Number Nine, super blij mee! Mijn moeder pakte hem uit het rek, en ik vond hem meteen leuk. Deze heb ik dus ook van mijn ouders gehad!

image-482

Linda Magazine

image-483Ik kreeg de Linda van mijn vader, hij weet dat ik de Linda heel leuk vind.. Maar dat koop ik dus ook niet meer voor mijzelf, des te leuker is het dus om hem te krijgen!

Maison Scotch top

image-480hier te koop

Deze kreeg ik van.. mijzelf haha! Deze heb ik nog niet aan gehad, maar die zal zeker binnenkort wel eens voorbij komen! In het echt is hij wel veel feller van kleur.

Zara ‘Paris town of love’ trui 

image-484hier te koop

Deze trui en nog een t-shirtje kreeg ik van mijn broer. Super lief en leuk! De trui is heeerlijk voor naar school, hoef ik lekker niet na te denken. Gewoon spjikerbroek aan, trui erop en klaar! Ik kreeg dus ook nog een t-shirtje met een print erop van de Zara. Nog niet aan gehad, en ook nergens te vinden in de webshop. Maar die zullen jullie ook nog ongetwijfeld voorbij zien komen.

Zara schoudertas

image-488hier te koop

Marissa kwam op mijn verjaardag binnen met een nieuwe tas en ik zei gelijk dat ik hem super leuk vond. Drie keer raden wat er in mijn cadeau zat, ja dezelfde tas! Super blij ben ik ermee, en hij gaat nu al overal mee naartoe. Jeeeeej, goed cadeau!!

image-489

Zara clutch

image-492Van Dennis kreeg ik deze super leuke clutch, helaas heb ik hem niet in de webshop van Zara gevonden. Ik vind hem echt zo gaaf! Ik zie mijzelf er al mee lopen in de zomer.

H&M flaphoed

image-487hier te koop

Deze hoed kreeg ik al iets voor mijn verjaardag, van Dennis! Ik vind hem super leuk, maar weet nog niet zo goed wanneer ik hem allemaal kan dragen. Voor binnen is hij namelijk veel te groot.. Dus het is een echte ‘buiten’ hoed.

image-485

Schilderij Chanel SS13

image-495

hier te koop

We misten nog iets aan de muur in huis, en ik wilde super graag een mooi strak schilderij. Hoe moeilijk is dat om te vinden? Moeilijk! Want kunst is ten eerste echt heel erg duur, en waar (in welke winkel, webshop) vind je nou jouw smaak? Tot dat ik op een site terecht kwam via Teskuh.nl. Ze verkochten op die site super mooie posters en al gauw kwam ik deze tegen van Antonio Soares. Ik was verliefd, en nu staat hij bij mij in huis! Het schilderij is geïnspireerd op de collectie van Chanel. Je kunt overigens de site mailen of ze andere maten hebben, wel even in het Engels want het is een Italiaanse site!

image-496

image-481

Verder kreeg ik nog lieve cadeau’tjes van collega’s, cadeaubonnen (voor nog meer kleding!!), geld en ik ga in de meivakantie met mijn oma naar Spanje voor een week! Super verwend ben ik dus, en het was een heel leuk (en slopend) weekend!!

X Malou

 

 

 

Geef een reactie

