Birthday weekend!

Zo, dat was me nog eens een verjaardagsweekend! Zaterdagavond vierde ik m’n verjaardag samen met m’n ouders, broer, schoonouders en schoonzus. Geen grote getalen, want dan is het appartementje zo vol! Want ja, als je de een uitnodigt.. Dan moet je de rest ook uitnodigen! Dus ik heb het lekker gevierd met de mensen waar ik het meest van hou!

20140224-081241.jpg
bron foto

Zaterdag moest ik overigens gewoon werken en had ik een heerlijke carrot cake gebakken. Het was de eerste keer dat ik hem maakte, en ik was bloedje zenuwachtig of hij wel was gelukt.. Niet te droog, niet de klef? Is de topping wel goed op smaak? Arghhh, ik kan mij er altijd zo druk om maken!! Gelukkig vond iedereen hem heeeerlijk en was hij perfect gelukt!

20140224-074024.jpg

20140224-074119.jpg
Ik heb nog allemaal leuke cadeau’s gehad van m’n collega’s, maar die laat ik nog wel zien!

Voor zaterdagavond had ik een monchoutaart op de planning. De bodem was perfect.. Maar de witte laag monchou was volledig mislukt. Het was veel te zacht en de kersen verdwenen erin.. Niet stijf genoeg dus! Balen, want de carrot cake was al bijna helemaal op. En dan heb ik stress hoor, ik wil het graag perfect doen en dat was het dus niet! Mweh, fail.
Ach voor diezelfde avond had ik nog wel allemaal andere lekkere dingen en lekkere wijntjes. En het was heel gezellig, dus niemand heeft m’n taart gemist!

20140224-074618.jpg

Zondag had ik m’n oma’s en opa’s uitgenodigd voor een soepje en een broodje. Ik had mijn oma uit IJmuiden met de auto opgehaald en we waren aan het praten over eten. Ineens zei ze dat ze niet van Chinese tomatensoep hield, is zo zoet. Je raadt het natuurlijk al.. Thuis had ik Chinese tomatensoep in m’n pan. Is dat is even lekker! Wel had ik er nog een beetje rode peper in gedaan, want dat vind ik altijd lekker. Nou, toen de oma’s op de bank zaten en de soep werd voorgeschoteld heb ik haar niet horen klagen! Ze vond het zelfs heerlijk! Haha, soms kan je dus beter je mond houden. Verder was het wel heel gezellig en ben ik door de verhalen over vroeger weer helemaal bij!

20140224-075540.jpg

20140224-075515.jpg
’s Avonds hebben Dennis en ik heerlijk op de bank gehangen en lekker televisie gekeken. Goede afsluiter wel!

Vandaag begint mijn school weer, vakantie is voorbij en we gaan weer hard aan de bak! Fijne dag!

X Malou

20140224-075957.jpg

Een gedachte over “Birthday weekend!

Geef een reactie

