Valentinesday

Valentijnsdag, de dag dat je jouw geheime liefde een kaartje stuurt zonder afzender. De dag dat er op de middelbare school rozen werden uitgedeeld en je altijd stiekem hoopte dat je er een kreeg, maar dat nooit liet merken.
Tegenwoordig de dag dat je kaartjes stuurt, cadeautjes geeft en veel te dure rozen koopt voor.. Ja, voor wie eigenlijk? Volgens mij gewoon voor iedereen die je lief hebt. Want tegenwoordig hoeft dat geen geheime liefde meer te zijn, maar kan dat ook gewoon je beste vriendin, moeder of vader zijn!

image-23

Ik heb nooit aan Valentijnsdag gedaan en vind het eigenlijk ook een beetje commercieel. Iets wat veel meer mensen vinden en zeggen. En ik zeg niet dat ik het eigenlijk wel heel erg leuk vind om iets te krijgen, want tuurlijk.. Als je verrast wordt dan is dat altijd leuk!
Op de middelbare school heb ik ooit een roos gehad en van Dennis heb ik wel eens een roos en chocolade gehad. Wat ik ooit heb gegeven? Niets. Ik vind niet dat er daar speciaal een dag voor hoeft te zijn. Als je iemand lief hebt, dan kan je dat ook op een andere dag en een ander moment laten blijken. Dat hoeft ook helemaal niet met cadeau’s en over de top.

Nee, ik vind gewoon dat je elke dag jouw liefde kan laten blijken en niet per se op 14 februari! Tuurlijk is het leuk en vind ik het ook leuk om te horen wat anderen gaan doen, maar ik doe er niet aan mee.

image-24

En trouwens, 14 februari is mijn liefste schoonzus jarig en dat is dus haar dag. Wij gaan lekker gourmetten met het gezin en daar verheug ik mij op! 14 februari is voor mij geen Valentijnsdag, maar een verjaardag!

Voor iedereen die wel leuke Valentijnsplannen heeft, heel veel plezier en geniet ervan!

X Malou

Een gedachte over “Valentinesday

Geef een reactie

