Herinnering op linnen

528914_412107578834810_789439962_n

Herinneringoplinnen.nl is de ultieme site om mooie canvasdoeken met foto’s erop te bestellen. Ze hebben absoluut geen hoge prijzen (en meestal is er ook nog wel ergens een kortingscode vandaan te halen) in vergelijk met andere aanbieders van deze canvasdoeken.

Mijn eerste doek dat ik daar bestelde was voor mijn ouders, een mooie foto van mijn broer en mij die mijn vriendinnetje Lotte van ons heeft gemaakt. De foto heeft een lange tijd bij mijn ouders in de woonkamer gehangen, maar sinds de verbouwing hangt deze foto nu in de slaapkamer van mijn ouders. Ik vind het echt een hele leuke foto geworden. De kleuren zijn prachtig overgekomen op het doek. Dit is de foto:

20140207-084736.jpg

Het tweede doek dat ik bij herinneringoplinnen.nl bestelde is het doek dat bij ons in de woonkamer hangt. Toen we gingen samenwonen was ik zo blij met de meubels die we hadden uitgezocht, dat ik er nooit overna had gedacht dat er niets aan de muren hing dan alleen een klok. Pas toen we alles hadden ingericht en we op de bank zaten, misten we iets. Iets aan de muur. Ik vind dat je tegen een schilderij of foto voor aan de muur moet aanlopen en dat je niet hals over kop iets moet gaan kopen. Omdat we toch graag iets aan de muur wilden hangen, hebben we gekozen voor een fotocollage in zwart wit. We krijgen er heel veel complimenten over en ik vind hem ook erg leuk!

20140207-085312.jpg

Onze derde foto bestelde was als cadeau voor Dennis’ vader. Voor mannen vind ik het super moeilijk om cadeau’s uit te zoeken, en vooral voor een 50ste verjaardag. Want, zijn vader werd dus 50 jaar! Toevallig had ik een aantal maanden geleden een hele leuke foto gemaakt van Dennis en zijn vader, die hebben we in zwart wit laten afdrukken en hij is heel leuk geworden!

20140207-180000.jpg

Mijn moeder had maar 1 wens voor kerst (vooral omdat zij wilde dat we niet teveel geld uit zouden geven) en dat was een foto van m’n broer, mij en Dennis. Mijn vader heeft hem met kerst gemaakt en we hebben hem daarna laten afdrukken op een klein canvasdoek!

20140209-000439.jpg

En van de week heb ik mijn laatst bestelde canvasdoek besteld, namelijk voor de verjaardag van mijn achternicht. Zij hebben pas een hele mooie vakantie gehad en daar waren zulke mooie foto’s gemaakt, dat ik er een collage van heb gemaakt en heb laten afdrukken. Net zoiets als dat ik in de woonkamer heb hangen!

20140209-000715.jpg

Zoals je hebt kunnen lezen koop ik voor alle gelegenheden wel een mooie foto op canvas afgedrukt. De service is echt top en binnen vijf dagen wordt de bestelling keurig afgeleverd, neem ook eens een kijkje op de site! Er zijn nog veel meer mogelijkheden! I love it.

X Malou

Een gedachte over “Herinnering op linnen

Geef een reactie

