FRIDAY FOOD

20140204-223914.jpg
Vorige week liet ik zien wat we op vrijdag hadden gegeten. Nu laat ik op vrijdag zien wat we van de week hebben gegeten, ik zei toch dat ik het ging doen zoals ik er zin in heb.. De ene week gaat het zo en de andere week gaat het zus! Prima toch?

Aangezien the boyfriend en ik een druk bestaan hebben (lees: twee studies en een drukke baan), hebben we niet altijd tijd om de sterren van de hemel te koken. Of beter gezegd: the boyfriend heeft van maandag tot en met vrijdag geen tijd en ik heb alleen echt tijd als ik vroeg uit ben va school (bijna nooit..). Van de week was dat ook het geval en op die momenten wil ik geen pizza, patat of pannenkoeken. Dat wil ik echt niet. Want ik weet.. Dat als we dát gaan doen, dat we dat dan vaker gaan doen.

20140204-223959.jpg

Van de week had ik Pauline haar borrelbrood weer voorbij zien komen op Facebook en besloot het te maken. Lekker gecombineerd met een tomatensoepje! Lekker, snel en toch niet heel erg ongezond. Bij de bakker heb ik een heerlijke pain rustique gehaald, heb ingesneden en het brood vervolgens gevuld met kruidenboter en kaas. Benieuwd naar de smaak? Maak hem dan bijvoorbeeld van het weekend zelf, je zult smullen! 15 minuutjes in een voorverwarmde oven op 200 graden en de kaas is heeeeerlijk gesmolten.

20140204-223838.jpg

Eetsmakelijk! X Malou

2 gedachtes over “FRIDAY FOOD

Geef een reactie

