FRIDAY FOOD

20140201-072853.jpg
Ik hou van koken, en zeker als ik daarvoor de tijd heb. Het maakt niet uit wat: ontbijt, lunch, een avondmaaltijd of een tussendoortje/iets lekkers voor bij de koffie/borrel. Als ik er genoeg tijd voor heb, dan kan ik het precies zo maken als ik wil en dan zonder stress. Dan kan ik de tafel zo dekken als ik zelf wil en vergeet ik niets met boodschappen doen (hoe vaak ik wel eens terug ga naar de Albert Heijn….).

Vervolgens staat mijn heerlijke maaltijd na lang zwoegen op tafel en wordt het binnen 5 (!!) minuten naar binnen geschoven. Ja, want zo gaat dat hier in huis.

Malou besteedt haar tijd aan het eten, en Dennis eet het binnen de kortste keren op. Oke, ik ook.

Hee, maar ik vind het niet erg! Vooral als andere mensen ervan smullen en ik aan ze kan zien dat ze het echt heel erg lekker vinden. Complimentjes naar mijn kant doen het dan ook goed, dan mag je vaker komen eten (haha).

Zo ging dat gisteravond ook. Dennis had onze buurman/collega uitgenodigd om te komen eten. En had een heerlijk menu bedacht om te gaan koken. Dennis koken? Nee, ik dus. Maar ik had net nog gezegd dat ik het leuk vind als ik zeeën van tijd heb. Nou en die had ik gelukkig!! Dit stond er op het menu:

20140201-073345.jpg

20140201-073359.jpg
Hollandse garnalencocktail met verse ananas

20140201-073434.jpg
Gehaktschnitzel met gebakken champignons en ui, sajoer boontjes en kreukelfrieten uit de oven (de rest was niet zo fotogeniek..)

20140201-073541.jpg
Verschillende kazen met port

Wij hebben gesmuld! Fijn weekend!
X Malou

2 gedachtes over “FRIDAY FOOD

Geef een reactie

